![]() |
Er zit hier een beest!
Er fladdert hier in mijn kamer iets rond.. een motje ofzo.. en volgens mij wil hij in mijn bed kruipen. Lijkt me geen goed plan, beestje! :no:
Jullie nog interessante flora en fauna in je slaapkamer? Schimmels tellen voor deze ene keer ook mee ;) |
Mijn broer is in slaap gevallen op MIJN BED :'(
|
neee anders kan ik nie slape:$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schijt aan het beest.. en schijt aan de muggen die net binnen zijn gekomen door mijn raam. Ik duik mijn bed in. :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ThnX :) |
ik ga ook slapen. :wave: :* :love: :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel muggen 8|
En schimmel in m'n frigo :yes: (broer z'n schuld: was laatste op m'n kot en moest m'n frigo opengezet hebben in de 6weken dat ik hier niet was 8| ) |
Ik heb geen last van muggen meer :thumbsup:
|
Citaat:
|
ik had vanacht een vet irritante mug die steeds langs mn hoofd zoemde 8|
|
Citaat:
|
gisteren toen ik moest verhuize van kamer zat r een te dikke spin in me kamer
arm beest de vrouwen in ons huis allemaal aan het gille8) |
bij mij vliegt er rond mijn pc ook een beestje rond. denk zelfs dat hij ondertss al voor nageslacht gezorgd heeft, want ik zie al zeker een paar maanden zo'n beest. heb hem pc-beest genoemd lol
|
Citaat:
|
Ik wou dus net lekker gaan slapen..
Komt er opeens zon afgrijselijk irritante ZZZZZZZZZOOOOOEMMMMM mug mn kamer binnen:[ Aarghhh.. Duidelijk heel erg frusty. Maar goed kheb em net gekilled met een electrische vliegenmepper8-) Dat is echt cool! Zie je de irritante mug helemaal geroosterd worden :d Ok ik ga nu maar weer slapen:z Trusten:* |
Net 2 motten :[ doodgeklopt met mijn "bloemenvliegenvanger"
(is met zo'n enorme roze bloem op :$) |
Ik sliep vannacht rond een uur of half twee.. belt er ineens een 'bepaald iemand' naar mijn mobieltje. Ik weer helemaal wakker.. Anderhalf uur later wilde ik weer slapen en zaten er ineens 3 (!!) muggen..
|
ik heb alleen schimmels op me kamer en een hele collonies stof meiten :z
|
Re: Er zit hier een beest!
Citaat:
|
zitten alleen paar muggen en dat was het 8)
|
gister heerlijk langs mn tijgertje geslapen.. Dat is een lief beestje :9
|
onze tuin is beetje geplaagd door koolgalwespen of iets dergelijks...onschuldige oranje vliegjes iig, maar dan in een oplage van een paar duizend..., was ff raar kijken toen ik dat vanmiddag zag... maar ach..paar dagen en ze zijn hopelijk weg':+
|
Citaat:
Mieren |:( |
me boyfriend :9
en een mug...dr net echt zwaar irrie |
Zopas een dikke harige spin mogen verwelkomen op mijn kamertje brrrrrr
|
mwa op ikzelf naar zit hier niks levends in deze kamer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
brr... realy scared :s
ik heb nu geen kamer meer, maar m'n vorig kamer was freaky :rolleyes:
der waren 10-tallen motten (dunno where they come from, 't 3de verdiep :s), der waren muggen (maar weinig), muizen (:? 'k heb ni eens eten op m'n kamer), vliegen (dat komt dus van m'n tuin door die raam) en het ergste van al geesten (daarom slaap 'k ni meer in die kamer, 'k slaap in de woonkamer op de zetel :) ) echt freaky, vroeger toen 'k daar nog sliep, nam 'k altijd m'n kleinste hondje mee nor m'n kamer :d en dan om 2:00 - 3:00 uur, dan hoor 'k m'n hond blaffen naar tegen de deur en 1 keer opende ik m'n ogen en alles was gewoon rood :? , 'k heb ni eens rood licht in m'n kamer :no: en 'k hoorde altijd gebond voor m'n deur... brrr.... to scared to think back bout that :rolleyes: |
ps
4got something: der waren kleine spinnekes :p en 1 keer kwam der gewoon nen super grote spin acvhter m'n stero vandaan en 'k kweeni kei scared, beginnen gillen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.