![]() |
schooltas? :+
nee ik post deze niet in school.
wheeaa, moet vandaag tot kwart over 4 naar school, en kheb geen zin.. en toch ook weer wel. vreugde:p zooo een zin, dat ik zelfs ga vragen wat jullie schooltassen zijn:o hehe lekker boeiend, maar je moet toch wat :+ mijn tas --> grote schoudertas, rood, kipling :love: |
grote zwarte tas die ik vorig jaar heb gekocht van Kipling
|
grijze eastpak die onder gekladdert is...
|
Ik ben nu al lekker vrij :p (09.45)
Euhm kheb al 2 jaar dezelfde tas, knalblauw, maar de rits aan de voorkant is kapoerum |
1 Bijlage(en)
de Jan sport Air Lift - Air Wave - k003-295
Vette tas!! als ie zwaar is voelt ie gewoon licht aan door de air lift die erin zit. Maar dat zal wel niet lukken met dat ene school boek die ik heb. ow en ik hoef pas 1 sep te beginnen :* |
allereerst ben ik de rest van de week nog vrij en begin ik maandag pas :+
en mijn tassen: http://www.bag-it.de/Auswahl/Delegate.jpg en zo'n soort zelfde tas ook nog van casual club (replay) |
|
Een rood/roze achtig kleurtje Eastpack tas (volges mij issi wel nep :p)
|
euhm n zwarte tas, ff kijken wat het merk ook alweer is
edit: oh ja n samsonite |
zwart met blauwe eastpak, al sinds de eerste :d en ga nou naar de 6de 8-)
|
zo een die headliner ook heeft maar dan van bjorn borg
En een rose eastpak tas zown gewone... Maar die vond ik niet meer leuk omdat iedereen um opeens had. |
:) wel relaxte tassen allemaal :+
vooral die met die air lift ofzo :p sommige worden ook erg vriendelijk bedankt, om er ook nog bij te vermelden wanneer zij pas naar school moeten, vals.. heeel vals :[ :p |
Uh tja..
Marineblauwe Eastpak rugzak.. Marineblauwe Eastpak netzoals dat model wat Headliner heeft.. Lichtgrijze Eastpak rugzak..Heb ik al een hele tijd.. Kleur was toen net nieuw..Kwam ik op school.. Hadden heel veel mensen hem die zomer gekocht..:{ :) |
eum.. ik heb een soort lapjeskatten tas.. het is gewoon allemaal lapjes op elkaar.. :yes:
en een hema tas.. gewoon zo'n simpele en een rode indiaase winkel tas... en een andere lapjestas.. :thumbsup: ik gebruik ze gewoon willekeurig... :) maar nu die rode indiaase tas niet meer als schooltas.. want de boeken zijn te zwaar voor die tas en hij is bijna kapot.. :D |
Een doodnormale, oerdegelijke blauwe Eastpak rugzak die een heleboel mensen hebben. Maar ik hoef 1 september pas weer te beginnen met mijn nieuwe opleiding.
|
saaie standaard donkergrijze eastpak
|
1 Bijlage(en)
ik heb mn biffy tas :p
|
witte eastpak, met grijze bloemen, hij is vet nep, uit tjechie, maar ik heb hem nu 3 jaar ofzo, en hij is nog steeds heel.
En ik heb nog zo'n hele grote tas, zo'n kipling rugzak, uit de 1e :+ En een soort eastpak model van YesorNO.. dies blauwgroenig |
1 Bijlage(en)
taz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een homo tassie joh joy
|
plastic zak 8)
|
uhmm licht grijze eastpak tas met heel veel stift er op en hier en daar een paar spikes :) en zo'n tas als headliner alleen dan van o'neill
|
Citaat:
|
Een rugzak van Nike, lichtblauw met zwartgrijs, echt iets mooi:thumbsup:
|
een zwarte van samsonite diek al 5 jaar heb :)
|
Een olie-groene eastpak...
Maar die word dit jaar normaal vervangen ;) |
Het oude Dr. Adams model dus zwart met geel.:thumbsup:
|
Re: schooltas? :+
Citaat:
|
Tjah hijs blauw en raar weenie :p
maar hij was maar 3 euro !:yes: tis geen merk |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.