Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   ik ben meester inbreker.... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35297)

lieve colafles 20 August 2003 14:03

ik ben meester inbreker....

ik had mezelf buiten gesloten... en het raam van mijn broertje stond open.. toen bedacht ik me opeens dat er een ladder langs ons huis stond... maar die was lang niet hoog genoeg.. dus toen ben ik erop geklommen, en heb ik mezelf opgehezen aan het raamkozijn :|... maar toen hing ik daar en toen kwam ik erachter dat het raam niet helemaal open kon omdat er zo'n niet naar binnen ga slot op zat.. maar dan door mijn broertje zelf gemaakt... dus iets langer... dus ik kon precies mijn been erdoor steken en toen mijn lichaam.. maar toen had ik geen ruimte meer omdat er allemaal cactussen op de vensterbank stonden.. dus toen ben ik op mijn handen op het bed gaan staan en heb ik de rest erdoor laten zakken :yes: :p

goed he :p:p:d

de buren keken alleen wel een beetje vreemd :|

dupke 20 August 2003 14:08

hehe das cool hebben de buren geen sleutel dan? was misschien makkelijker geweest :p

lieve colafles 20 August 2003 14:10

Citaat:

Originally posted by dupke
hehe das cool hebben de buren geen sleutel dan? was misschien makkelijker geweest :p
jawel maar die buren waren niet thuis... :)

dupke 20 August 2003 14:18

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
jawel maar die buren waren niet thuis... :)
hehe das ook handig dan :+

Raspberry 20 August 2003 14:26

lol:D :d

FunFair 20 August 2003 14:28

vet cool :d moet je nog een keer doen en dan aan je ouders laten zien :+

Jochemmm 20 August 2003 15:00

euh oke :+

en dit alles zonder jezelf of iets op je broertjes kamer te breken? :D

Larsjuh 20 August 2003 15:22

:thumbsup:

FiZz 20 August 2003 17:08

hehe, da's koel! :D

Net als op het dak zitten bij mij thuis :d

ps. nynkie, je brief in eindelijk onderweg ook :$

Bird Of Prey 20 August 2003 17:17

en nu nog ns waarbij alles word gefilmd... :yes: :+

TheGroovMaster 20 August 2003 18:23

doe ik ook welles idd, gebeurd niet vaak maar meestal moet ik naar 2 hoog over het dak lopen :x beetje erg klote als het geregend heeft want dan glij je best veel naar beneden.
1x geprobeert de sleutel aan de andere kant van de deur via het katten luikje te pakken met een stok, gevolg, hij katapulteerde naar de andere kant van de woon kamer :[ , uiteindelijk nog wel gelukt met een hengel om die sleutel te pakken en binnen te komen :Y)

lieve colafles 20 August 2003 20:11

whaha ik maak er wel een keer een fotoraportage van ofzo :p

doe ik het nog een keer over :D

Linnea 20 August 2003 21:00

laatste keer dak gek deed met over het huis heen lopen, en klimmen enzo.. toen was ik 5 en met een gebroken been..

dext0r 20 August 2003 21:02

kmoet ook zo af en toe door raam, omdat ik vaak sleutel vergeet, er zijn wel mensen met sleutels enzo, maar das allemaal weer te ver weg
:p

lieve colafles 20 August 2003 21:02

Citaat:

Originally posted by Linnea
laatste keer dak gek deed met over het huis heen lopen, en klimmen enzo.. toen was ik 5 en met een gebroken been..
whehe.. :cool: ik doe het zonder gebroken benen,...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.