![]() |
autoooooooo
ow ow, mensen, groot gevaar! om 19.00u is mijn eerste rijles. de eerste keer dat ik achter het stuur van een auto. ik hoop dat ze ondertussen de paaltjes en bomen al aan het verplaatsen zijn. ik raad iedereen die hier in de buurt woont (bijna niemand dus) in huis te blijven tot 21.00u :p
|
veel succes :) :thumbsup:
|
Succes vanavond!:thumbsup:
|
veel succes! :*
|
tnx
:* |
suc6!:* :9 ikke ook binnenkort!:9
|
Succes :)
|
suc6:)
en tis makkelijker dan je denkt:yes: |
Citaat:
|
je komt uit 86?
|
wel links instappen he
|
Citaat:
|
Citaat:
*koopt meteen huis in belgie* |
Citaat:
elke keer als ik hier op een rotonde van mn sokken word gereden is het een belg dus ik heb soms mn twijfels over de leermethoden daar:p |
Suc6 :thumbsup:
|
heel veel succes :)
|
*houd zich aan het advies!!*
|
rijlessen zuigt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Kan duidelijk niet meepraten*:no:
|
Citaat:
|
veel succes :)
|
okay, de eerste les zit erop. ik en mijn vragen altijd hé. ik moest een stukje rijden en moest een bocht nemen. heb dan maar een vraag gesteld over sturen.
resultaat: de tweede les heb ik vandaag gehad. heb moeten zigzaggen rond boompjes en de hele weg terug moeten sturen (leraar gaf gas en zo). 't ging wel nog redelijk goed. maar de koppeling en zo heb ik zeker nog niet onder controle. daar zijn de volgende lessen voor :) en tnx allemaal voor de steun! :) |
ah dus geen gewonde:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd eerste les had ik dat ook maar terug mocht ik zelf al gas geven omdat de rest zo goed ging.
Volgens mij ga jij veel lessen nodig hebben boooootje :* |
Citaat:
ik kan er ook niet aan doen dat hij de tweede les als eerste gaat geven omdat ik een vraag stel... |
ik begin volgende maand :d
|
Citaat:
|
Bunny komt niet eens met d'r kop boven het stuur uit
|
Citaat:
en true arie,daarom hebben ze telefoonboeken en kussentjes uitgevonden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar daarvoor hebben we de durex he :p |
Citaat:
|
hihi daarnet zei de instructeur plots: rijd jij nu maar.
ik: waaaat? hij: het is aan jou. maar hij was wel vergeten dat hij me nog niks over het schakelen gezegd had lol. na de uitleg heb ik dan gereden en heb 't er goed vanaf gebracht. het gaat al heel goed, zei hij. leuk hé, groovmaster :p |
Citaat:
trouwens ben je zo klein dat je je stoel zover naar voren moet schuiven. Ik kan wedden niet zo ver als me oma, ik moet daar de stoel van buiten naar achter schuiven anders kan ik niet eens in stappen :D |
Citaat:
nogal klein dus, maar het valt best mee, die stoel. had hem laatst helemaal naar voren moeten zetten van de leraar. gisteren heb ik hem zelf gezet en was het al een stukje minder naar voren. het ging beter, ik zat zo krap niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.