Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Nieuw baantje (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35301)

MarkNMGN 20 August 2003 15:52

Nieuw baantje

bij een cafetaria 2 avondjes per week werken verdient ook wel beter.. ben best wel blij nu :yes:

dupke 20 August 2003 15:55

congrats! :*

Karma-Killer 20 August 2003 15:59

oh leuk! Proficiat

Ar-Tuur 20 August 2003 16:30

Hoeveel is "beter"?

Ik blijf tevreden met mijn simpele bijbaantje bij de EDAH. Ik verdien er bijna 6 euro / uur mee. 8)

Nightwolf 20 August 2003 16:33

:thumbsup:

MarkNMGN 20 August 2003 16:37

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Hoeveel is "beter"?

Ik blijf tevreden met mijn simpele bijbaantje bij de EDAH. Ik verdien er bijna 6 euro / uur mee. 8)

jij bent ook ouder, verdien je veel meer.. 20 euro op een avond van 6 tot 11 is nog niet zo slecht voor iemand die bijna 15 is, denk ik :)

Ar-Tuur 20 August 2003 16:41

Om de drommel niet zelfs :+ Dat is netjes

dext0r 20 August 2003 16:55

Citaat:

Hoeveel is "beter"?

bruto :7 :Z

xlizzx 20 August 2003 16:56

ik verdien ook 6 euro per uur met gewoon wat internetten en de telefoon op nemen en een beetje afspraakjes plannen..

Ar-Tuur 20 August 2003 22:02

Citaat:

Originally posted by dext0r
bruto :7 :Z
Neen, op mijn jaaropgaaf valt te lezen ingehouden loonheffing: €0,- . Ik draag alleen wat premies af voor het ziekenfonds maar dat is op jaarbasis maar een klein bedrag.

dext0r 20 August 2003 22:07

Citaat:

Neen, op mijn jaaropgaaf valt te lezen ingehouden loonheffing: €0,- . Ik draag alleen wat premies af voor het ziekenfonds maar dat is op jaarbasis maar een klein bedrag.
waarom betaal jij geen loonheffing? nog ander baantje waar je dat wel doet? of ben je nog geen 18? :p

Bird Of Prey 20 August 2003 22:15

Citaat:

waarom betaal jij geen loonheffing? nog ander baantje waar je dat wel doet? of ben je nog geen 18? :p
of zwart werken :p

Ar-Tuur 20 August 2003 22:16

Citaat:

Ik heb geen ander baantje en zou niet weten waarom, mijn jaaropgaaf ligt hier voor me omdat mijn moeder die ergens opdgedoken had, en het staat er toch echt :o

Queenie 20 August 2003 22:19

Citaat:

Ik heb geen ander baantje en zou niet weten waarom, mijn jaaropgaaf ligt hier voor me omdat mijn moeder die ergens opdgedoken had, en het staat er toch echt :o
heb ik ook idd nooit betaald bij mn zaterdag baantje in de supermarkt

Bird Of Prey 20 August 2003 22:25

hhmm...nu ik mijn jaaropgaaf heb nagecheckt kom ik tot de conclusie dat ik ook bij ingehouden loonheffing 0 heb staan, zal denk ik dan juist wel komen omdat t een zaterdagbaantje is. Of we verdienen te weinig dat er van loonheffing sprake kan zijn

dext0r 20 August 2003 22:28

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
hhmm...nu ik mijn jaaropgaaf heb nagecheckt kom ik tot de conclusie dat ik ook bij ingehouden loonheffing 0 heb staan, zal denk ik dan juist wel komen omdat t een zaterdagbaantje is. Of we verdienen te weinig dat er van loonheffing sprake kan zijn
zou kunnen, ik betaal iig wel al heel lang loonheffing..
(maar krijg dan ook wel heel veel weer terug via TJ biljet.., tot aan de magische grens dat ik teveel verdien..., )

Tyskie 20 August 2003 23:04

Ik betaal ook geen loonheffing.. En ik verdien een dikke 6 euro... Morgen weer loonstrookje, ben benieuwd hoeveel loonsverhoging ik heb gekregen.. :7

CharmedOne 20 August 2003 23:05

Ah, echt leuk voor je :thumbsup:

TheGroovMaster 21 August 2003 10:11

Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
jij bent ook ouder, verdien je veel meer.. 20 euro op een avond van 6 tot 11 is nog niet zo slecht voor iemand die bijna 15 is, denk ik :)
ik was toen 17 en vriendiende van 6 tot 9 al 20 euro.... nu nog steeds :( maar dat komt omdat het niet zo heel goed gaat op het moment. Ik moet dringend ook een andere horeca job vinden, die zijn tenminste leuk!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.