![]() |
smsje
Hoe kun je gewoon een simpel smsje naar belgie sturen...:[
Nix komt aan.. tis tog: 0032 en dan het nummer zonder die 0......alsk dat doe komt ie niet aan:[ |
jah ? d8 ut wel ik kan zelfs smsjes naar Hongarije sturen ?
|
+32.......
en anders 0032......1 van de 2 :? |
werkt dus allebei niet:'(
|
Heb ik ook nog had naar duitsland,
lukte ook niet :( denk dat het lag omdat we niet dezelfde soort provider hadden :( En idd: +32 of 0032 |
welke provider heb je dan?
|
Re: smsje
Citaat:
|
Citaat:
Proximus: 047.... Orange: 048... Mobistar: 049... Dus als je nu nog weet welke provider je hebt als je in Belgie bent.... Maar iig wel niet zeker dat het daar door komt :$ Maar zou wel kunnen toch:$ omdat ze onderling akkoorden afsluiten.. |
kan niet aan de provider liggen,anders kunnen wij evenmin naar jullie smsen huh...
|
Citaat:
|
Citaat:
Berichtencentrale proximus= +32475161616 mss dat het iets helpt :? :$ |
Das ehm erg lief mah snap je niet helemaal:+
Het lukt trouwens omgekeerd ook niet hem lukt het ook niet om smsjes naar mij te sturen...teminste ze komen niet aan.. |
laat maar dan :p
|
Citaat:
|
thnx anyway:)
|
Citaat:
|
telfort
|
beetje zoeken in t menu van je gsm naar en verander je t nummer van de berichtencentrale....zal wel een 06 nummer staan en verander je die in +31 en dan kijken of t dan helpt :z
|
Citaat:
Trouwes welke provider heeft hij? |
tis een zij :+
en Telfort, wel lezen :+ |
Citaat:
wel lezen é :+ (anders zou ik "welke provider heb je" getypt) Kbedoelde dus de jongen in Belgie :9 |
oh ik dacht dat je t over Annuh had :+
|
Citaat:
Pre-pay of abonnement? |
Heb een optie gevonden berichten via zelfde centrale .. mah die stond al op nee...Voor de rest kan ik nix vinden ...
|
Citaat:
|
welke gsm heb je dan?
|
Citaat:
|
En welk netwerk in België?
|
een groene:p,nokia 3410...
ennehm geloof mobistar.. |
Citaat:
Anders wil ik wel eens proberen smsje naar je te sturen (via proximus); kijken of dat werkt ;) Moet je nummer maar pm-en (als je dat tenminste ziet zitn) |
Citaat:
|
Ehm jah t begint daarmee....
Is lief dat jet wil probere...maah geef liever nieh men mobiele nmr weg opt internet...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Argh njah bedankt:*
|
ik heb nooit proble,en met smsjes naar belgie sturen.. ik heb gewoon kpn en dan werkt 0032 wel
|
Akelige kut telefoon ook ..jawooh je kan er mej naaht buitenland belle..k kan nog nieh eens naar belgie smsen...:[ *moordneigingen at bel company*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
telfort kun je gewoon mee smsén naar buitenland en ook ontvangen enzo, alles geen probleem bij telfort
althans.. bij mij niet.. :+ t is overigens +landcode zonder 00 (maar dat zal wellicht niet uitmaken.) en dan mobiel nummer MIN het eerste getal wat veelal toch een 0 is dus +316XXXXXXXX voor een nederlands nummer |
Je berichtcentrala (van telfort) moet op +316xxxxxxxxx staan of indien nodig voor het netwerk op 00316xxxxxxxxx
Als je sms't moet je +326xxxxxxxx of 00326xxxxxxxxx doen Bij Orange bijv werkt de 0032 niet en MOET het +32 zijn... |
pardon ik heb Orange en +31 doet t gewoon goed naar buitenland hoor :O
|
Citaat:
|
hoe kom je er dan bij dat Orange gebruikers +32 moeten hebben staan ipv +31? :?
|
mss een idee??
als die telfoonnummer ni lukt, probeert dan ff naar hem te bellen :) en als dat dan weer ni lukt, kunde best gsmnr terug opvragen :) en opnieuw proberen ;)
"Ever tried? Ever failed? No matter. Try Again. Fail again. Fail better." :d |
Citaat:
|
waarom zou je uberhaupt een smsje naar belgie willen sturen :no: :thumbsup: :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.