![]() |
BELGIE VOOR :p
*grin*
Wesley Sonck = :9 btw ;) |
kweet nie wie eerder was maar er is er al 1 van :z
|
nou is ie open, nu weer fair? :rolleyes:
|
en nu gaat deze weer open :?
nightwolf, als je een beslissing hebt gemaakt moet je je daar niet zomaar vanaf laten zetten - beetje zwak. niet dat het veel uitmaakt maar toch |
PRINCIPIEEL nightwolf...
en nu gaan doen alsof dat ik... pffff... Neuk op zeg... Ik ben terug weg... Blijkbaar kan ik echt tegenwoordig nx meer goed doen. Als je iets doe, doe het dan volgens de regels... :Z |
Nice shoes heb die gast :) heb ik ook ! *)
trouwens, verdiend voor ook al ben ik dan voor Nederland.. Allemaal ouwe lullen daarow.. alsof ze het alleen op vd Vaart kunnen trekken.. |
Citaat:
Maar whatever. Mij part delete je deze. Boeit me nie meer... Als ze zo tegen me gaan doen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind ik ook, het Nederlands elftal is sterk aan verjonging toe, en zet er in het vervolg ook gewoon een elftal in die zich 100 % voor hun land inzetten :|
en dan nog iets, de sfeer is gewoon om te janken, dat dweilorkest moet ook zo snel mogelijk verdwijnen, die spelers moeten toch het gevoel hebben dat het legioen achter hun gaat staan, enige wat ze doen is op een trompet blazen :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaaaaaaaaa 1-1 8-)
|
makaay :)
|
grmbl je ben me voor
|
duh, ik ben gewoon snel 8-)
|
haha:p
|
t gaat hard tegen hard op dit moment
|
ik weet nu wel weer waarom k nooit naar nederland kijk als ze voetballen, vind t altijd vrij saai8)
|
dat was geen rood.......
|
whahah... :d.. toch gaat nederland winnen ofzow :p
houd patriotisme in het vaandel :p als ik matriotistisch was dan was ik voor belgie :+ dilemma.... mijn wortelen scheuren me doormidden *help* :p sorry ben een beetje debiel aan het doen :$ |
nee zal wel 1-1 blijven......tis bijna afgelopen
|
Citaat:
edit: dan wint belgie dus... :) |
nee tis 1-1 gebleven.....afgelopen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lieve belgjes pijn doen :no: :( |
vond t eig nogal flauwekul dat die Belgen massaal tegen Davids zijn omdat ze t stom vinden dat Davids met bril speelt (en arrogant gedrag schijnt te tonen :S)
En wat ik ook niet erg begreep, Miss België trapt af en daarna pas houden ze een kort minuutje (niet meer dan 10 seconden... :{ ) stilte ter herdenking... logica? :? Maja... (teleurstellend) 1-1, ook ik ben voor een grote verandering in t Nederlands elftal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.