![]() |
jongens
hey iedereen
kheb misschien een raar vraagje maar ik ga voor de eerste keer bij mijn vriend slapen maar ik wil dat het wel een beetje speciaal is voor de eerste keer dat we sex hebben hebben julie geen leuke ideen om heb een beetje op te winden iets dat jongen leuk vinden dank jullie al e ;) alle dada dikke zoen van mij ;) |
eerste keer bij vriend slapen betekent gelijk sex...
WHOEI :+ maak het hem gemakkelijk, neem massage olie enzo mee ;+ (en ook euh...bescherming.., if u catch my drift.., want stel je voor dat hij er niet voor zorgt... tsja... ) |
Neuken met glijmiddel rox! zo lekkr :d
|
Citaat:
maar wat kan je doen, ze lichaam strelen, hem een beetje ;) pesten door je hand net niet onder ze broek te laten gaan en hem vet geil zoenen. Met je lichaam tegen die van hem aan rijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat betekent dat jij een meisje niet zo kan opwinden dat ze helemaal nat wordt dus gebruik je maar glijmiddel |:( |
Citaat:
|
Citaat:
enne aftrekken met massageolie of glijmiddel vinden jongens wel leuk (de die dat ik toch ken ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.kleuters.com probeer daar eens :{ |
Citaat:
|
:] wat nou lingerie aan:] gewoon helemaal nix, het gaat toch direct uit:o :+ :p
|
Citaat:
als dat aanrijden rustig en in een bepaalde ritme word gedaan dan werkt t uuh...uh behoorlijk goed!:$ |
Citaat:
|
Vraag wat hij graag heeft, dan ben je er zeker van dat je niets verkeerd doet...:yes:
|
massage is goeie tip :yes:
wat ook wel leuk is is als je echt de tijd neemt. Ontdek en geniet langzaam aan. Probeer elkaar niet al te gek te maken, dan is et vrijen zo snel afgelopen :{ |
neem wat mee!!! zorg voor dingen waarmee je hem fucking goed kan verwennen!!! laat hem genieten.. zorg ervoor dat zn eerste keer meteen zn beste keer is! doe wel langzaam aan en maak er een spelletje van. ontdek rustig elkaars gevoelige plekjes. en ben niet vies van iets !
|
jemug, kon je je heil niet vinden in de topics die géén 4,5 jaar oud zijn!!
|
Citaat:
ahja ik zou strippen dat maakt het leuk voor hem en zorg dat jij de leiding neemt allé dada zoentjes p.s. ik ben van kotrijk |
lees eerst mijn zeer belangrijke post, slimpie.
|
uppen
uppen uppen:p |
dat zei ik al doos XD
|
langzaam strippen en steeds dichterbij komen is ook heel geil
|
Wat weet jij daar nou van rukker.
|
Het doen is de eerste keer al moeilijk genoeg zonder olieën en andere fantasieën.
Ik zou het zeker niet de eerste keer doen. Elke keer laat je hem een stapje verder gaan... Truitje uit, beha uit, je laat hem aan de schaamstreek komen maar met broek aan ofzo,... Zo blijft het leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.