![]() |
blablabla 29 augustus
jah dan mag ik op school komen om m'n rooster op te halen.... joh ik ben niet gek!! dan begint lowlands :d
'even' op en neer naar Utrecht vanaf hengelo om een rooster op te halen die ook op internet komt te staan :Y) |
ik zou voor lowlands gaan ;) :p
|
Op die dag zit ik gewoon herkansingen te maken, terwijl ik ook op Lowlands had kunnen zitten :[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had gisteren bij een loterij gewoon backstage kaarten voor lowlands kunnen winnen, maarja helaas :'(
nouja, heb m'n kaartje toch al O-) *) |
ik zou voor school gaan :yes:
|
hoelaat is de her van de 29ste dan?? :o
|
Citaat:
dan ga ik dat ook doen als ze weer terug zijn.. ff kijken of we wat vervoer kunnen regelen :p en wanneer moeten we ook alweer erheen? de 28ste kun je het terrein al op of niet? |
Dan heb ik er 2!
Smorgens 1 en smiddags, tijden weet ik niet precies! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat studeer je in Utrecht dan? Ik ga er vanaf 1 sept. ook studeren :yes:
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor een line-up lowlands dit jaar heeft, is het een beetje goed? :o |
Citaat:
|
Hmm ik zie het al, Saybia, Live, Postmen, Foo Fighters
|
Citaat:
(Industriele Techniek) |
Citaat:
|
Re: blablabla 29 augustus
Citaat:
Wouden ze dat ik naar school zou komen om me rapport op te halen (duurt 1 minuut ofoz) en daarna kan je weer naar huis. Ik zeg het is goed metj ullie, stuur hem maar op met de post. Wouden ze niet doen:[ Dus ik krijg hem voglende week pas terwijl de rest van me klas hem al 2 maanden heb ofzo. |
Re: Re: blablabla 29 augustus
Citaat:
|
whaa.. ze zijn gek.. :p
op zo'n belangrijke datum.. ze zouden heel nederland vrij moeten geven :yes: ik ga heeeel ms ook nog op het laatste moment toch wel misschien.. mijn vriend is bereid mijn kaartje te betalen :| alleen weet ik nog niet of ik daar gebruik van ga maken, want ik ben nl totaal blut.. maargoed... iig veeel plezier op lowlands :) |
Wel, op 29/8 mag (lees: moet) 'k mijn boeken gaan afhalen
POSITIEF: vakantiejob gedaan, gaat men saldo op de rekening uit het rood *) *) http://users.pandora.be/6mt/grabcash.gif |
Re: Re: Re: blablabla 29 augustus
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: blablabla 29 augustus
Citaat:
niet op ingaan man, wat boeit het nou weer wat mensen van internet over je zeggen.. :no: niets toch ?? je laat je wel lekker op de kast jagen, is niet goed voor je bloeddruk,... |
Re: Re: Re: Re: blablabla 29 augustus
Citaat:
|
Ik kom volgend jaar op Lowlands, school of nie
Er was nu niemand die meemocht :( ik mocht wel dus |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.