Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe merk je.... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35389)

Little Angel 22 August 2003 22:20

Hoe merk je....

Dat er iemand op je verliefd is?:?

Nightwolf 22 August 2003 22:27

gedrag, gezichtsuitdrukkingen....euhm...woorden die ie gebruikt...hoewel dat ook onder gedrag kan vallen.....dat was t wel geloof ik :? en dit hoort meer in L&D vind ik

Little Angel 22 August 2003 22:33

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
gedrag, gezichtsuitdrukkingen....euhm...woorden die ie gebruikt...hoewel dat ook onder gedrag kan vallen.....dat was t wel geloof ik :? en dit hoort meer in L&D vind ik
Uhm, nou, uh, ja sorry, denk het wel....:) Foutje, maarruh, das lastig als je die persoon niet ziet maar over internet spreekt. Hoe merk je dan zoiets?:?

Forza 22 August 2003 22:35

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Uhm, nou, uh, ja sorry, denk het wel....:) Foutje, maarruh, das lastig als je die persoon niet ziet maar over internet spreekt. Hoe merk je dan zoiets?:?
hoe kun je over internet nou verliefd worden

Pakspul 22 August 2003 22:36

als die op msn dit typt: (L)

Nightwolf 22 August 2003 22:37

euh....gedrag iig :?

Little Angel 22 August 2003 22:39

Citaat:

Originally posted by Forza
hoe kun je over internet nou verliefd worden
Weet ik ook niet, maar ik heb zo'n idee dat zo'n gozer mij leuk vind, dus vraag ik aan jullie hoe je dat nu precies kan merken, dat ie je prive dingen vraagt ofzow of juist niet en bla bla bla:?

Stapper 22 August 2003 22:41

op internet kan je dat niet merken
internet is daar te oppervlakkig voor

anders merk je het door dat iemand steeds bij je wil zijn en natuurlijk het gedrag

Nightwolf 22 August 2003 22:42

euh ligt er ook aan hoe die in elkaar zit :? dadelijk is gewoon nieuwsgierig van aard ofzo :)

weirdo1 22 August 2003 22:45

over internet kan je niet zien of hij je mag of niet, trouwens je kan ook niet weten (als je hem nog nooit hebt ontmoet) of jij hem/haar wel mag... wie weet zit die daar achter z'n scherm luidop te lachen, terwijl hij zegt, "ik hou van je, 'k wil je..." etc... het is onveilig via internet... daarom dat 'k nooit mensen van het net in real-life wil ontmoeten :p

Little Angel 22 August 2003 23:02

Citaat:

Originally posted by weirdo1
over internet kan je niet zien of hij je mag of niet, trouwens je kan ook niet weten (als je hem nog nooit hebt ontmoet) of jij hem/haar wel mag... wie weet zit die daar achter z'n scherm luidop te lachen, terwijl hij zegt, "ik hou van je, 'k wil je..." etc... het is onveilig via internet... daarom dat 'k nooit mensen van het net in real-life wil ontmoeten :p
Tja, weet niet, hij doet best vaag en vraag telkens of ik tijd voor hem heb enzo....:?

Chesta 23 August 2003 09:50

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Tja, weet niet, hij doet best vaag en vraag telkens of ik tijd voor hem heb enzo....:?
Laat um je een keer bellen, of spreek wat af... Zie je het toch beter.

En als je hem niet leuk vindt dan boeit het toch niet, of wel?

Setragasj 23 August 2003 10:49

bellen met iemand van internet is cool. :) :love: :p

Plankje 23 August 2003 10:57

mja als hij zich overdreven aan je gaat vastklampen door je continu aan te spreken zodra je online komt enzo en jouw aandacht gaat opeisen zeg maar, dan wil ie wat van je denk ik

Little Angel 23 August 2003 12:25

Aha, thanks, denk dat ik nu wel een beeld ervan heb.:)

Suepahfly 23 August 2003 15:15

Verliefd worden over het internet kan wel hoor, ik heb het meegemaakt en dat is zeer goed afgelopen:z :yes: :love:

Karliene 23 August 2003 15:53

Ik laat het merken door diegene toevallig ( O-) ) steeds aan te raken en gewoon lol hebben met diegene en gewoon lieve dingen te zeggen..Dan volgt vanzelf de volgende stap..:)

Ehh, via internet weet ik het eigenlijk niet..
Ben nog nooit verliefd geworden op iemand via het internet, maar ja, ehhh, gewoon afspreken met die gozer en dan kijken of hij hetzelfde gedrag vertoont als online..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.