![]() |
B&A uitzenden om middernacht??
wie heeft er ooit aan gedacht om bassie en adriaan uit te zenden om middernacht
de doelgroep (5-12 jarigen) ligt dan al te pitten sowieso, tekenfilmpjes na 12 uur uitzenden heeft geen nut, niemand kijkt het, het is verspilling van zinvolle zendtijd..... |
ja idd, echt gaar :d op nickeldeon oid :?
|
Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
dat spreekt voorzich :+ |
Sukkel!
ik kijk het iedere dag rond 7 uur en de uitzending van 0:00 en 2:00 mis ik ook bijna nooit en in mijn vriendenkring zijn er nog een hoop anderen die hetzelfde doen en van de forummers weet ik dat Bart ook altijd kijkt |
Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
2 vrienden van me hebben t er soms continue over8| krijg soms echt het idee dat die geestelijk wat achter lopen, of is het een tekenfilm voor de oudere jeugd:? |
Citaat:
|
kom we gaan zeesterren vangen 8-)
|
het valt mij wel op dat het nivo van sommige leden erg laag ligt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja weet je hoe relax tekenfilms snachts
ik miste dat juist van cartoonnetwork joh al vond ik die tekenfilms nog net ietsjes beter. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan t niet eens ontvangen :{ maar kzie wel overal posters hangen van nickeldeon of hoe t ook mag heten :p
|
Jeah als ik nie kan slapen is dat juist relaxt :d en mijn pa kijkt dan snachts altijd de berenboot :d
|
SPONGEBOB!!!:d
Dat mis ik echt bijna nooit8-) |
spongebob is ook wel humor af en toe :D
|
Re: Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
i love spongebob :love:
|
Re: Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
|
1 Bijlage(en)
nog eentje :+
|
:{
|
f0k spongebob... octo :respect: :thumbsup:
|
1 Bijlage(en)
jah jah en de laatste
|
Citaat:
|
Ook veel mensen van hogere leeftijd kijken Bassie en Adriaan :yes:
Af en toe zijn ze ook best lachwekkend hoor :yes: |
Citaat:
alleen is deze spongebob in het engels.. 8| Nickelodeon pwnatsj.. :respect: |
Ik moet eerlijk toegeven dat ik eergister en 3 dagen geleden heb gekeken snachts naar B&A..
bassie is ontvoerd..:( |
Citaat:
De gemene pikkeboeven zijn al gepakt hoor.. :aai: |
ik weet niet hoor maar er zijn mensen die snachts tekenfilmpjes kijken! zoals ik :p
|
Citaat:
|
Nickelodeon is koeeelll8-)
|
Dommel is leuker:D
|
Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor, Ik ben er klaar voor.
|
Citaat:
maar das er niet meer? :( |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: B&A uitzenden om middernacht??
Citaat:
|
Citaat:
|
B&A sóms grappig? :? Altijd man :{ Ik denk dat ik samen met Arie 90% van de grappen uit mijn hoofd zou kennen 8-)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
hahahah
|
hehe heb laatst ook nog een keer zo'n nachtuitzending bekeken.
Bassie en Adriaan hadden het maar relaxt, beetje aan zee liggen, zwemmen, bootje huren, water in duiken, dat was de aflevering :o En eentje in Brussel, met een wel erg pittig raadsel van de geheimzinnige tipgever. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.