![]() |
Bush wil meer CO2 uitstoot toestaan
Citaat:
ipv dat ze hun verouderde stroomvoorzieningen opknappen en ietsje minder wapens e.d. steken.... |
gvd, dan deed ie in Texas ook al....die *piep* moet niet herkozen worden bij de volgende presidentsverkiezingen
|
Citaat:
dat dit soort dingen er aan zaten te komen was te verwachten, oorlog heeft veel geld gekost en waar moet dat geld vandaan komen? |
Tjah, het geld wordt voor andere doeleinden gebruikt dan voor milieuverbetering.
|
Citaat:
|
Vraag me af wat PFP hier over te zeggen heeft.
Ik vind het in elk geval schandalig :{ |
heel simpel: :no:
Het lijkt alsof regeringslijders op hol slaan door het warme weer |
Ik vind het gewoon zielig... En egoistisch...
|
Op basis van zo weinig gegevens, kan ik geen conclusie geven
|
Citaat:
hij mag geen president van mij zijn, waneer zijn de volgende verkiezingen daar eigenlijk, ook redleijk snel dacht ik zo toch |
Citaat:
Hopelijk denken de Amerikanen er net hetzelfde over. Voor hen i Bush wel goed. Want hij creert nog steeds voor hen het gevoel van veiligheid enzo :s Hoe fake het ook is :( |
Citaat:
Jij als grote Bush-fan kent ongetwijfeld ook wel de hele voorgeschiedenis omtrend het kyoto verdrag. je hoeft je der niet voor te schamen om eens wat kritiek naar hem te tonen :) |
bush in de bocht :no:
de sukkel |
Citaat:
|
Bush is gewoon een ontzettende mongool! Die alleen naar zichzelf en zijn eigen vriendjes kijkt!
Die CO2 uitstoot bijvoorbeeld, daarmee houdt ie zijn vriendjes in die sector, en verdient, zoals al gezegd, veel geld voor zijn verkiezingen! Die oorlog kost miljarden dollars, terwijl er helemaal geen serieuze aanleiding was om Irak aan te vallen! Want er was geen enkel teken dat irak iets zou doen! Noord-Korea, die vormt een bedreiging, maar die pakt hij niet aan, simpelweg omdat hij alleen maar wil laten zien dat de VS nog steeds machtig is, niet omdat ze een bedreiging vormen!!! Ze zouden die Bush de doodstraf moeten geven! der is genoeg wat ie verkeerd heeft gedaan!:kwaaist: |
Citaat:
|
alles dat bush kan is oorlog voeren, en zeuren dat andere landen het voorbeeld van amerika moeten volgen.
|
weer een van de slcehte ideen vaqn boesj ja.
heel europa gaat het juist terugringen , en dan doet ie weer zoiets. totaal nutteloos , en by the way , tegen korea doet ie niks , klopt , er zit daar geen olie in de grond :| |
tja bush snel dumpen die gast...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.