![]() |
Lol
Ga je de post uit de brievenbus halen... Ligt er een brief van het justicieel incasso bureau... Ik denk kut! mn eerste bon...... Kijken naar de datum 27/06 tijd:08:24..... Was hetvan mn ma die me naar het cbr bracht omdt ik rijexamen had:+
|
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
|
stijl 8-)
|
lol :d
|
:d toevallig :d
|
Mij eerste zal binnenkort ook wel in de bus vallen.. en ik denkd at ik dan meer moet betalen dan die mama:yes:
|
Citaat:
|
keb er al 2 gehad 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heb jij dan fout gedaan ? waarvoor je een boete krijgt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
hier zijn't de laatste tijd continue controles,maar op op het dragen van de gordel,het telefoneren achter het stuur,enz :{ |
Citaat:
|
what?? heb je die telefoon altijd om?? :Y)
|
Citaat:
|
hehe op de snelweg ben ik nog nooit een flitspaal tegengekomen. aangezien ik alleen op de snelweg te hard rij is dat ook weer mooi:yes:
|
Citaat:
|
Ik heb gelukkig nog nooit een bon gehad.. *klop**klop*
Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik absoluut geen asociaal rijgedrag vertoon.. O-) :o |
Citaat:
kwou bij de vorige auto eens kijken hoe ver ik lekker kon doortrekken op de snelweg. bij de 180 heb ik de rem maar s opgezocht aangezien die nog wel tot 200+ kon doorgaan:z toen was ik wel blij dat er geen bon volgde |
Citaat:
|
Remco|| We can not get enough! says:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...324#post624324 Remco|| We can not get enough! says: doos ik was mn post nog aan t editten" sjois michel... says: :+ Hij noemt me zomaar doos:( ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.