![]() |
Favoriete cartoon?
ben er sinds vannacht achtergekomen dat Spongebob eigenlijk wel erg leuk is :p :yes:
vette lachkicken hier :D hoewel t nu alweer afgelopen is maar goed :p en lekker boeiend :p <edit> en bommel enzo ook :love: </edit> en als ik er bij nadenk mis ik nils holgersson :( dat was mn favoriete serie nu en toen ik klein was :love: doet me denken aan een vraag :p Wat is jullie favoriete tekenfilmpje van vroeger? :D of is deze topic al is geweest :p |
yeahh spongebob is coooolll :9~
maar mijn favorite tekenfilms zitten altijd nog op cartoonnetwork maar die heeft die upc achter digitale televisie gezet :[ :[ :[ :[ :[ |
Histeria! vond 'k echt cool. maar nu zenden ze dat niet meer uit denk ik :?
|
hahaha. Spongebob is vet ja :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I love Spongebob:love:
|
Citaat:
*mist dommel* |
Teenage Mutant Ninja Turtles , Freakazoid!, bijna alles van Cartoon Network+Wb Kids , Animaniacs ,Thundercats en nog veel meer :p
|
Nickelodeon -----> Kenan And Kel!! :d
|
Citaat:
Jaaaaah! Das leukkk :thumbsup: |
RocketPower :love:
|
Citaat:
maja...ik keek vroeger zoveel tekenfilms, Ovide, Animaniacs, Droopy, Re-boot (al was dat een computergeanimeerde tekenfilmserie)... en da's dan nog maar een zeer bescheiden selectie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yes now You are correct, sir :p |
Citaat:
http://www.aowz68.dsl.pipex.com/cart...vide/ovide.gif |
Barbapapa! En Boes, Ovide, Nils Holgersson en Dommel..:)
|
Boes kijk ik nu nog wel eens, echt grappig! Keek d'r ook iemand Boelie vroeger?
|
Citaat:
|
Citaat:
of zit ik nu verkeerd? |
Citaat:
|
hm dan zit ik verkeerd :p
|
Citaat:
David de kabouter keek ik ook altijd:o Inspector gadget troetelbeertjes en simbad/sinbad de zeeman :D en de snorkels :p :love: |
Verplichte reply 8) Ik keek vroeger en nu altijd:
David de Kabouter De Smurfen De Snorkels Bassie en Adriaan Teddy Ruxpin Alfred J. Kwak Dommel Barbapappa Skippy En een heleboel series die me nie meer bijstaan :| Maar ik keek altijd alles, van 7 tot 12 :love: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.