![]() |
me moeder...
...komt binnen om deze tijd, omdat ze natuurlijk weer naar de wc moest midden in de nacht. Het enige wat ze zegt: 'ben je niet een beetje dom?'
ARGH :[ ik haat dat soort opmerkingen :x Heeft iemand niet een kamer over in de buurt van Amsterdam?? ik wil weheeeeeg :'( |
tja...er staan geregeld woningen hier in de buurt leeg, maja...van die huur die je hier moet betalen word je als je hier in je eentje gaat wonen ook niet bepaald vrolijk, al woon je dan wel redelijk ruim :)
|
|
Citaat:
jij nie een extra bedje over in jouw kamertje toevallig? O-) :x :Y) |
Citaat:
|
aan de titel te zien had ik eerder iets anders verwacht:z :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sjonge als je daar niet eens tege kan, wat boeit zo een opmerking nou hee, als je hier over loopt te janke, dan komt je nog een zwaar leve te gemoed...
|
waarom krijg je nou gezeik, omdat je nog laat op bent :?
|
Citaat:
weheeheeeeee :'(:'( sorry.. maar dan ben je toch ook een beetje dom .. er zijn veel betere dingen te doen om 2 uur 's nachts ... :] |
:rolleyes:
net of jij elke nacht ligt te rollebollen met je vriend :rolleyes: Mijn moeder zegt niet eens meer wat 's nachts als ze ziet dat het licht nog aan is in mijn kamer haha..Zinloos... |
Citaat:
|
Mijn vader komt om half 11 al :p
dus het kan erger.. |
Citaat:
|
dan zeg je gewoon tegen je moeder, HOUD JE BEK BITCH !! GA NAAR DE KEUKEN EN MAAK TAART en dan een dikke bitch slap
|
Citaat:
euhh, slapen is nou ook niet echt nuttig ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
ten tweede, er zijn alsnog betere dingen dan internetten.. ten derde, ik maakte een GRAPJE.. en misschien was dat niet zo duidelijk omdat ik niet hou van zo'n rij smileys van hier tot tokio.. maar dan alsnog maar even he.... : :p:p:p:p:p:p:p:p:] :* :+ :p:p:p:p:p:p:p:d:d:d:d:d:d sorry maar ik vond het nou niet bepaald een nuttige topic, ofzow... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.