![]() |
wie kent hier eigenlijk wie persoonlijk
ik zit soms om dit forum wa topics te lezen en dan merk ik dat jullie elkaar bijna allemaal persoonlijk kennen hoe zit da eigenlijk zijn jullie gewoon een grote vriende kring die dat ganse forum hebben " ingepalmd " ( of hoe moet ik da zeggen ) of ben ik helemaal verkeerd tell me
|
sjah ik ken Groovmaster persoonlijk, Dimas (goh :p), Linnea, DarkSilence en Nightwolf. en nog wel wat mensjes die ik op msn heb enzo. ik ben door Groov op et forum geholpen (nee niet door mn zusje :p) dus sjah... dimas is geloof ik wel door Linnea erop geholpen, maar kende Groov al eerder. It's a small world ;)
|
ik ken alleen kreej-z persoonlijk:z
|
ik ken alleen atjeuh persoonlijk :z
|
uhh alleen nightwolf O-)en voor de rest niemand
oh jah en Cool-bitch:D |
elysium,saartje en bluewolf :p
|
niemand
ik heb alleen miss_sweetgirl een keer gezien 8) |
dextor, femezz, funfair, ko, jochemm, eelcotje, yo de plo...
en verder heb ik al wel een aantal mensen irl ontmoet enzoo... |
0vera, linnea en Groovy ken ik persoonlijk. Voor de rest wel een aantal gezien irl
|
RandyJC en Anoesjuh :D, verder BoP ook wel:+
|
Citaat:
vertel es hoe je groove kent dan |
Psychobunny, Elysium, BlueWolf
:Y) |
nobody :rolleyes:
|
FiZz
Jochemmm Eelcotje FunFair Earshot 404 Annefleur Nightwolf Jamiel Meiske Rickclan Loeloe Kampie zowiets :? |
ik ken niemand en ik denk dat ik dat zo ook wil houden ook:] :] :]
|
Citaat:
ik ging een keer uit met vriendinnen, zoende met een gast in die tent in Hoofddorp, kreeg zn mailadres, zat de volgende dag met em te chatten en toen bleek Groovy zijn vriend te zijn, die er ook was, en die herkende me ineens :p en toen kocht ik zijn telefoon over en naja toen kende ik em dus irl :d |
diegene van t forum wel eens gezien heb zijn....ff denken:
Bluewolf Chesta Jamiel Bartje Dimas Dext0r 0Vera Dupke Banaan COTN Plankje Bird of Prey Lieve colafles Irene Linnea Phitje Kampie LoeLoe Stapper Clauw Instructio4 FunFair AmbyPur Eelcotje Fizz Jochemmm yo-de-plo Jolijn en nog een stuk of 5-10 mensen die hier niet meer komen :z |
Citaat:
|
forza
marvinv joy_RFJK JoeyB (skileraar) apart geval |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar heb je nog meer wat mee gehad? oja je bent de man :respect: |
:O
Citaat:
|
Ik ken niemand persoonlijk :)
Alleen men nichtje kwam hier weleens xsweetyx Heb wel paar ontmoet: Linnea (2X) Nightwolf Fizz Bird of Prey 0vera Lieve Colafles Jamiel Sgatje Meiske |
Niemand:(
Heb je als je in Flevoland woont.. |
beetje nightwolf :p
beetje biffyclyro :p en dat was t. of er zijn mensjes die ik wel in t echt ken maar niet weet dat ze ook op t forum zitten. ofzo :p dus. en instructio4 ken ik natuurlijk! :d |
Niemand:)
|
echt persoonlijk ken ik:
Dimas, als beste eigenlijk. Maar dat komt omdat ik hem al langer ken dan dat we op het forum zijn. Linnea van het forum, en ook RL welles gezien. 0Vera heb ik op een speciale manier :o ontmoet. Hehe, ik stond echt verbaasd toen ik het merkte. Heb haar ook vaker ontmoet, net zoals dimas maar niet zolang als dimas eigenlijk. De rest, hmmm es denken voor de rest kennik niet persoonlijk mensen, wel heb ik er een hoop gemeet: Kerstmeeting 2002 JackAss meeting 2003 Paar kroegen meetings in leiden 2003 Megafestatie meeting 2003 als ik een meeting ben vergeten sorryyyyy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Forza, Joey, Marvin en Bon(nie)...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nouja, strijkze? :wave: |
Citaat:
|
Mliekje is 'n vriendin van mij :yes:
Verder sja..kheb Stapper ooit gemeet, en de enige waar ik eigenlijk ooit mee chat is Miss_Sweetgirl |
ik ken een heleboel van meetings
rotterdam meeting parkpop meeting megafestatie etc |
Niemand...
|
WhizzCat en daarnaast nog wat mensen die hier nie meer komen..
Daarnaast heb ik er al veel gemeet.. :) |
De enige die ik echt een beetje ken is Phitje.. En Queenie ken ik van vroeger :)
|
Niemand :'(
|
ikke kent fade of light en stevie :)
|
Citaat:
|
Alleen Nightwolf... Saai he :p
|
Hmm van de wat nieuwere leden niet zoveel, van sport ook bijna niemand.
Maar van de oude garde zeg maar iedereen ofzo:? |
Citaat:
|
niemand:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.