![]() |
Eindelijk...
...wilde ik dan 3e gaatje in elk oor laten schieten, ik ging t echt doen!:p Ik was helemaal overtuigd, fietste er naar toe en toen
was de winkel dicht:[ wedden dat ik hem morgen uit school niet meer wil?:p doe t denk wel gewoon maar kvond het knap stom, allebei de juweliers dicht:( |
ik wou je het krante artikel late zien, over een meisje die ook 4 gaatjes had late zette en de volgende dag dood was, maar ik kan em niet meer vinden
|
de jeugd van tegenwoordig :no:
vroeger moest je een gaatje in je oor prikken met een naald, en droegen alleen de rijke mensen oorbellen waar gaat dit heen?:( |
niet doen,is niet mooi :no: tenzij dat je't zo halverwege je oor doet,vindik veel mooier :yes:
|
Citaat:
|
Zolang je het maar bij je oren houdt, Chica :yes: Das mooi, piercings zijn lelijk :no:
|
wenkbroiwpiercing owned 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I did it!!!:yes: Diegene die t deed heette toevallig ook Bianca, zij had t vorige keer ook gedaan:) Viel nog best mee, denk doet vet zeer maar nee:p Ik heb er nu gewoon 3 naast elkaar, niet halverwege mn oor.. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in je neus zie je m ook altijd? :? :p
|
Citaat:
|
laat ik t toch zo met je eens zijn :+
|
Citaat:
|
je bent lekker wakker, he Bianca? :+
dat t je niet staat :+ |
Citaat:
|
"heej koei" :+
j/k :p |
Citaat:
+ ik vind dat je piercings voor jezelf doet,en dan isset ook dom om het te laten omdat niemand hem zou zien :? |
Hmm ik wil er nog 3 bij in me navel (neej en dit is geen grapje)
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
Dus over een maandje of 2 laat ik er nog 3 bij zetten (heb dan pas geld genoeg dervoor :D) |
ik ga denk ik het record verbreken van de mevrouw die gisteren in hot shots was
O-) |
en wat is er mis met wenkbrauwpiercings? ik ga er ook 1 nemen binnenkort :yes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.