![]() |
Wat doen jullie met verjaardagen?
Hehe, ik bedoel wanneer iemand 50 wordt ofzo 8) Wij doen altijd super debiele liedjes zingen :yes::D Met de gitaar enzo erbij, en dan iedereen meezingen 8-) Krijg net een mailtje van mijn ouders die in Griekenland zitten met de tekst voor weer iemand, hehe.. Nie normaal, lachen :$ :d
|
Dat komt best wel bekend voor. Althans, m'n neven/nichten hadden wat voor m'n oom en tante georganiseerd. Ook met gekke liedjes enzo. En daarna zuipen en feesten :)
|
binnen 10 dagen zijn m'n oma en opa 50 jaar getrouwd. we hebben een verrassing voor hen: er komt een bandje in hun tuin spelen, de hele buurt wordt uitgenodigd, er zijn hapjes en er is champagne à volonté. echt heeeeel veeeeel champagne. nadien gaan ze dan met de familie en de dichte vrienden dan op restaurant.
|
met 50 jaar wordt er altijd een rolstoel met een pop gegeven aan de jarige. ofzoiets :p
|
woejj we verzinnen altijd wel weer wat leuks :+
toen paps en mams 12,5 jaar getrouwd waren heb ik samen met mijn zusje en een oom en tantes Ruby Tuesday en Dromen zijn Bedrog gespeelt :D en omdat we ons toen verveelden ook nog een improvistatie actie gehouden.. mijn halfbroers op de achtergrond *pom*pom*pom* en wij toen een dansje ofzo met een liedje? geweldig iig :D en met de bruiloft van mijn oudste halbroer hebben mijn zusje, mn andere halfbroer, zijn vrouw en ik ook een actie uitgehaald :+ sjonnies gedaan ofzo.. met oversized hawaii blousen en zo'n uber grote clownsbril op :+ was lachen :D en toen ik heel klein was met mijn zusje ook iets gedaan voor opa en oma.. ballet voorstelling :) waren we twee elfjes.. zoooo schattug :D:p en vroeger als we ons verveelden gingen we (nichtjes zusje en ik ofzo) altijd modeshows lopen met jassen die we uit de garderobe haalden :+ *zucht* ja .. leuke herinneringen :Y) |
Citaat:
|
ik heb paar maanden terug met me pa's 50 jaar zooi, een tekst gemaakt op het nummer November van Rowwen Heze (zijn nr 1 hit). :)
Wij vieren zulk soort dingen nooit thuis trouwens, daar is t te klein voor dus doen we het in de sporthal of sportcafe biljartcafe van me pa :) Altijd vet veel mensen, en aan t end als iedereen lam is word er dan gekaraoked met de jukebox mee O-) |
met mijn verjaardag gingen we mety een groep laserschieten dat was vet gruwelijk cool :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
t is heer nog neet gedoan ik keek ow aan en ik schrok d'r van ik haj ow joare neet gezeen :yes: :respect: |
Hierzo doen we niet aan die onzin
|
Zuipen rest laat ik aan mn ouders zn fantasie over..
|
Met mn pap en mams 25-jarige bruiloft gingen we iets doen dat iedereen een stukje over hun leven vertelde en dan geld erin deed. Ik zei zoiets van: We gunnen jullie wel een feestje, dus.... en dan een gedichtje eromheen. Toen moesten we het terugpakken en toen zei ik: ja maar de eigenaar moet ook nog werken morgen, hier geld voor een kopje thee:) Dat was echt leuk:D Op mn tante's bruiloft, 10 jaar geleden deden we ook iets van een liedje en mn pap, en 3 ooms deden de golden earring was ze helemaal gek van dacht ze dat de echte kwamen:D Was dat ff tegenvallen:p
|
Heb op feestjes van alles gedaan..
Men pa en 2 ooms hebben ook nog is linda,roos en jessica nagedaan*schaam* heb zelf een viswijf gespeeld,een weerbericht gegeven*alcohol dampen*.. Ehmz..gedichtjes,stomme & leuke liedjes ehm van alles gedaan. Veel feestjes nadeel (of jah voordeel) van een grote familie:) !! |
met nichtjes en neefjes en gekke ooms en tantes allemaal kleine opstredens geven, wle playbackend rare kleding aan enzo, pruiken brillen etc. is altijd wel leuk om te zien :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.