![]() |
Vrijdag..
ben ik pleitos, vanaf vrijdag zit ik op me neiuwe kamer:)
zonder i-net, maar kheb er wel onwijs veel zin in. V-daag alles schoongemaakt, en kasten en stoelen en bed enzo, neergezet zoals ik het wou hebben, en dan vrijdag de rest van me spullen erheen brengen. en dan blijf ik er, en ga ik me kamer inrichten enzo:) Ik kom nog wel paar keer naar huis, maar ik blijf er vanaf vrijdag dus vrij vaak, ik vind het echt zoo cool:):) |
mooizo
|
feli meisie, en veel plezier:*
|
waar ga je wonen
|
feli :)
|
kamers lijkt me zo ingewikkeld om met een full tijd studie te combineren, maar respect voor degene die dat wel lukken :thumbsup:
|
Citaat:
en over het studeren en op kamers, dat vin dik juist gewoon ontzettend fijn, ik zit nu vlakbij mijn school, anders word dat zo'n heen en weer gereis.. maar jah, nu nog leren boodschapjes doen, en zelf koken enzo, maar ik denk dat ik het echt ontzettend naar me zin ga hebben.:) |
ik wil ook op kamers
khoef me er pas volgend jaar zorgen over te maken gelukkig en gefeliciteerd :) |
veel plezier alvast gewenst :)
|
Op kamers gaan lijkt me ook super! Maar het is voor mijn studie niet nodig dus. Veel plezier daaro 8)
|
Citaat:
|
cool have fun meissiej!:*
|
kamers?
ik wil gewoon een huis. |
Citaat:
precies, kamers is niks joh. vaak moet je douche delen enzo, of keuken, is echt verot, en student huis is al helemaal kut. heb je 0,0 privacy |
Citaat:
|
16 en dan al het huis uit...
hehehe als het aan mij ligt, blijf ik tot mn 30e ofzo bij mn ouders wonen, hoef ik tenminste niks te betalen :Y) |
Kamers is super!!! Have a lot of fun meissie.. kwil wel foto's zien ofzo.. of het irl bekijken :D
ps waar ligt driebergen :$ |
Citaat:
|
Citaat:
En Linnea.. ik kom je een keer opzoeken hoor! :p |
Citaat:
|
doe zo'n meeting dan grootschalig met ll.com, moet je de heledag het land doorreizen :Y)
|
Citaat:
|
hey
ik ga ook op kamers :) :) :) :) :)
|
Gefeli :wave: Op kamers roeleert 8-) Van niks en niemand last, niemand die je stoort.. Geweldig :yes:
|
Re: hey
Citaat:
|
Re: Re: hey
Citaat:
|
Re: Re: hey
Citaat:
|
Re: Re: Re: hey
Citaat:
|
Re: Re: Re: hey
Citaat:
het zal allemaal wel :z |
Re: Re: Re: Re: hey
Citaat:
|
klopt, haar topic had ik naar deze gestuurd maar daardoor veranderde de titel dus voortaan moet t andersom :+
|
Feli en veel geluk en succes daarzo enzo ja :)
|
Gefelie en veel plezier :)
Ik wil oook :( |
Citaat:
maar driebergen is eigenlijk niet leuk, beetje klein en het uitgaan is er echt saai veel succes daaro en ik zal je misschien nog wel eens zien |
jooooooooooooootje.
heel veel plezier op je kamer, wel fijn dat je nu dicht bij je school zit. hoop dat je het er echt naar je zin gaat krijgen maar jou kenende zal dat vast wel XxXxX |
Aan de ene kant lijkt op kamers gaan mij wel cool, maar aan de andere kant woon ik zodanig dicht bij school dat op kamers gaan niet echt nodig is. Daarnaast betaal ik me ook liever niet blauw aan een kamertje waar net een kast en een bed in kan (is wat overdreven misschien, maar om mijn standpunt ff duidelijk te maken)
Maja...jij iig veel plezier Jo :* :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.