Bird Of Prey |
28 August 2003 16:32 |
Citaat:
Originally posted by nevaeh1987
gisteren was ik dr.. was er nog nooit geweest :$ was wel cool daar, en suuuuper druk en.. allemaal dezelfde winkels, en veelste veel mac donalds en in de winkel wor je engels aangesproken :rolleyes: dat vonnik wel zoo.. stom haha, maar ik ga dan ook engels terug praten :d alleen.. die duiven op de dam vonnik maar eng :D
|
Ach...ooit moet de eerste keer zijn :) Wanneer word de 2e keer? valt er misschien nog wat af te spreken :yes: :D
En tja...alleen al in de binnenstad heb je iets van 10 McDonalds, 6 Burger King's en 3 Pizzahutten, maja...ze doen t er waarschijnlijk goed, anders zitten er niet zoveel van die zaakjes overal in de binnenstad :)
En tis misschien stom dat je in t Engels word aangesproken, maja...voor die winkeliers is dat eerder macht der gewoonte, als zo beetje 9 van de 10 klanten toeristen zijn... ;)
En jij bent nu dus officieel duivenfan? :? :+
Citaat:
Originally posted by Headliner
oh ja, had je voor de C&A op damrak ook zo'n kerel gezien in een net pak, met een stijve stropdas, die de hele tijd stil staat? :7
|
Die ken ik iig wel jah, heb ik ooit ns een foto van gemaakt dat ik naast hem stond en dezelfde houding aan nam 8-)
Ben benieuwd of dat nou ook nog een beetje schuift eigenlijk... :o
|