Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Het CL-spel van dit forum --> Geef je op! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35669)

bartje518 28 August 2003 16:04

Het CL-spel van dit forum --> Geef je op!

Jawelll.. De loting is bekend :) Als er voldoende animo is doen we het spel weer :? Laten we om misverstanden te voorkomen meteen de spelregels duidelijk maken 8)

In Ronde 1: Per goede voorspelling 1 punt
In Ronde 2: Per goede voorspelling 2 punten
In de 1/4-finales heenwedstrijden: Per goede voorspelling 3 punten.
In de 1/4-finales returns: Per goede voorspelling 3 punten. Bij verlenging telt het eindresultaat aldaar. (dus bij 2x 0-0, en in de verlenging 0-1, is het een 2!)
Halve finales: zie 1/4-finales, maar dan 4 punten!
Finale: Voorspel de eindstand.
Voorbeeld: Juve-Manchster 3-1. Voorspel je 3-0, dan krijg je 5 punten. Voorspel je 2-0, 0 punten, voorspel je 0-1, 5 punten (al kunnen we ook erbij doen dat de winnaar goed voorspellen ook punten oplevert :?)

Schrijf U hier in :yes: En versla de titelhouder zou ik zeggen :D

The Phit 28 August 2003 16:07

naar aanleiding van onze discussie :p

maar im in, vorig jaar de rode lantaarn :) die moet ik verdedigen :)

Headliner 28 August 2003 16:11

ik doe ook wel mee
volgens mij eindigde ik vorige keer ergens onderaan:{
ik heb dus nog wel iets recht te zetten O-)

Nickchange 28 August 2003 16:17

Om Oizo hier heen te lokken zeker ;)

bartje518 28 August 2003 16:42

De eindstand van vorig jaar.. Ik neem aan dat sommigen toch wel op revanche belust zijn 8)

Eindstand
EINDWINNAAR:
1. BARTJE518: 116+4=120
-------------------------------------------------------
Losers:
2. Superjood: 112+4=116
3. Ar-Tuur: 113+0=113
4. Geitenwollens0x: 113+0=113
5. BlueWolf: 112+0=112
6. Mr. Oizo: 111+0=111
7. Tyskie: 109+0=109--> te laat jung !
8. *MOI*: 105+0=105
9. Spider-Man 99+4=103
10. TN20: 100+0=100 (schandalige eindklassering!! )
11. MarkNMGN: 100+0=100
12. Stapper: 95+0=95
13. AntiKezman: 93+0=93
14. thePhit: 91+0=91

Stevie 28 August 2003 16:59

ik wil wel voor de eerste keer meedoen :)

Tyskie 28 August 2003 19:48

in

Stevie 28 August 2003 20:03

Re: Het CL-spel van dit forum --> Geef je op!

Citaat:

Originally posted by bartje518

Voorbeeld: Juve-Manchster 3-1. Voorspel je 3-0, dan krijg je 5 punten. Voorspel je 2-0, 0 punten, voorspel je 0-1, 5 punten (al kunnen we ook erbij doen dat de winnaar goed voorspellen ook punten oplevert :?)

dit vind ik een beetje een vreemd systeem :?
waarom niet: de winnaar goed 4 punten en dan nog 2 punten voor als je het aantal doelpunten per team goed hebt geraden ofzo?

AntiKezman 28 August 2003 20:05

wat is dit nou weer voor loze topic? degenen die uitslagen voorspellen doen toch gewoon automatisch mee? maargoed wel mooi dat de spelregels hier netjes in een topic staan..tofke zou het niet beter doen ;)

bartje518 28 August 2003 20:09

Re: Re: Het CL-spel van dit forum --> Geef je op!

Citaat:

Originally posted by Stevie
dit vind ik een beetje een vreemd systeem :?
waarom niet: de winnaar goed 4 punten en dan nog 2 punten voor als je het aantal doelpunten per team goed hebt geraden ofzo?

Lijkt mij ook prima.. Maar zo deden we het vorig jaar namelijk. Maargoed, dat beslist iedereen, dus roept u maar :?

Ar-Tuur 28 August 2003 20:26

Citaat:

Originally posted by AntiKezman
wat is dit nou weer voor loze topic? degenen die uitslagen voorspellen doen toch gewoon automatisch mee? maargoed wel mooi dat de spelregels hier netjes in een topic staan..tofke zou het niet beter doen ;)
Ergens wel gelijk in, wie mee wil doen doet mee, en hoe later je meedoet hoe dommer, want dan kun je minder punten verdienen. :z

Maar ja, nu is in elk geval duidelijk dat er weer een CL Beste voorspeller editie 2003/2004 komt. 8-)

bartje518 28 August 2003 20:33

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Ergens wel gelijk in, wie mee wil doen doet mee, en hoe later je meedoet hoe dommer, want dan kun je minder punten verdienen. :z

Maar ja, nu is in elk geval duidelijk dat er weer een CL Beste voorspeller editie 2003/2004 komt. 8-)

Ja jij hebt makkelijk praten Tuur :{ Als je elke keer die stand bijwerkt is het wel gemakkelijk dat je gewoon een lijstje namen elke keer hebt, en niet dat ineens na 3 rondes nog nieuwe komen aanzetten :?

AntiKezman 28 August 2003 20:53

Citaat:

Ja jij hebt makkelijk praten Tuur :{ Als je elke keer die stand bijwerkt is het wel gemakkelijk dat je gewoon een lijstje namen elke keer hebt, en niet dat ineens na 3 rondes nog nieuwe komen aanzetten :?
alsof jij het elke keer gedaan hebt... :Z naarmate je meer kans kreeg op de eindzege begon jij het meer naar je toe te trekken (overigens ook met de puntenverdeling...) en gingen mensen die redelijk onderaan stonden ((O-))) zich er minder mee te bemoeien...

gewoon elke ronde iemand anders die de puntentelling doet..en als iemand daar niet op kan wachten dan doet diegene het dus...

poeh wat een problemen :D

owja..zet mij ook ff op de officiele lijst met deelnemers :wave:

Citaat:

overigens vind ik het 2e gedeelte zeer scheef..je voorspelt de onjuiste winnaar en uitslag, maar je ontvangt toch nog 5 punten, doordat je met mazzel het juiste aantal doelpunten heb voorspeld voor 1 van de 2 teams...

winnaar goed? 5 punten
uitslag goed? bravo nog eens 5 punten

lijkt mij dan....

bartje518 28 August 2003 21:02

Citaat:

alsof jij het elke keer gedaan hebt... :Z naarmate je meer kans kreeg op de eindzege begon jij het meer naar je toe te trekken (overigens ook met de puntenverdeling...) en gingen mensen die redelijk onderaan stonden ((O-))) zich er minder mee te bemoeien...

gewoon elke ronde iemand anders die de puntentelling doet..en als iemand daar niet op kan wachten dan doet diegene het dus...

poeh wat een problemen :D

owja..zet mij ook ff op de officiele lijst met deelnemers :wave:

overigens vind ik het 2e gedeelte zeer scheef..je voorspelt de onjuiste winnaar en uitslag, maar je ontvangt toch nog 5 punten, doordat je met mazzel het juiste aantal doelpunten heb voorspeld voor 1 van de 2 teams...

winnaar goed? 5 punten
uitslag goed? bravo nog eens 5 punten

lijkt mij dan....

Hoor het gefrustreerde verliezertje van vorige keer! :{ Ik heb vanaf de 2e ronde élke ronde die stand bijgewerkt. Bovendien waren het ideëen, waar de losers die onderaan stonden maar wat blij mee waren. En toen het toevallig goed uitpakte voor mij, ging meneer zielige remco zeuren. Kerl, hoe laag :wave:

Ar-Tuur 28 August 2003 21:26

Ik heb ook een aantal keer die stand bijgehouden. :*

Maar zoals Superjood, die wil denk ik ook nog wel meedoen, maar is nu een tijdje in het buitenland ofzo? :?
Dus voor mensen die nu niet zo actief zijn en later wel is het misschien wat vervelend.

AntiKezman 28 August 2003 21:27

prachtig om te zien hoe je weer eens mijn teksten compleet verkeerd interpreteerd :D ik ben idd nog zeer ernstig gefrustreerd, omdat ik de wonderbaarlijke voorspeller niet heb weten te verschalken..phuu disaster! :x

8)

bartje518 28 August 2003 21:45

Citaat:

prachtig om te zien hoe je weer eens mijn teksten compleet verkeerd interpreteerd :D ik ben idd nog zeer ernstig gefrustreerd, omdat ik de wonderbaarlijke voorspeller niet heb weten te verschalken..phuu disaster! :x

8)

Kansloze :rolleyes: Doe dan niet meer :z

Kampie 28 August 2003 22:31

ook mee

Superjood 29 August 2003 10:29

ik leef nog. maar ik ben het wel met remco eens dat het eigenlijk nergens overgaat die finale regeling. je moet gewoon punten krijgen voor een goed voorspelde winnnaar en voor de juiste uitslag. en niet voor het aantal doelpunten wat gescoord wordt.

verder is die CL wel leuk en aardig maar ik kan me best voorstellen dat remco bv is een keertje een voorspelling wil doen van fnoord tegen bv zimbru alibrie ofzo. en datzelfde geldt misschien voor bartje als roda tegen de amateurs van babberich spelen in de beker. nu zijn er maar enkele mensen die hun eigen cluppie kunnen voorspellen, en zo gaat de lol van het spel er natuurlijk snel af. het is maar een suggestie, maar er moet denk best een originele oplossing zijn, door bv elke ronde er een wedstrijd van fnoord, roda, of bv de graafschap bij te stoppen.

en tot slot ik doe gewoon weer met de voorspellingen, ik moet immers mijn toch wel tegenvallende tweede plek verdedigen

HugoBoss 29 August 2003 11:12

Citaat:

Kansloze :rolleyes: Doe dan niet meer :z
bartje... hap alsjeblieft es niet zo:)

I'm in btw..of ik t einde vh seizoen meemaak zal een tweede zijn mja:)

maupstar 29 August 2003 11:32

ik doe ook mee

JoY_RFJK 29 August 2003 11:53

ik doe ook wel mee denkt ik

bartje518 29 August 2003 12:07

Citaat:

Originally posted by HugoBoss
bartje... hap alsjeblieft es niet zo:)

I'm in btw..of ik t einde vh seizoen meemaak zal een tweede zijn mja:)

Hugo, ik hap niet, ik ben die kansloze gewoon spuugzat, mag ik? :{:z

AntiKezman 29 August 2003 15:53

Citaat:

Hugo, ik hap niet, ik ben die kansloze gewoon spuugzat, mag ik? :{:z
:wave:

maar komt er nog iemand met een voorlopig lijstje van deelnemers of hoe zit dat? en een poll over de spelregels en puntenverdeling...

want er moeten nog wel enkele democratische beslissingen genomen worden over de te voeren regels voordat we echt van start kunnen gaan met de doldwaze CL-voorspellingen :thumbsup:

Stapper 29 August 2003 18:00

ik doe zeker weten weer mee, vorige keer heb ik na de kwartfinale geen punt meer gescoord, dat wil ik dit jaar beter doen

bartje518 29 August 2003 20:05

Citaat:

:wave:

maar komt er nog iemand met een voorlopig lijstje van deelnemers of hoe zit dat? en een poll over de spelregels en puntenverdeling...

want er moeten nog wel enkele democratische beslissingen genomen worden over de te voeren regels voordat we echt van start kunnen gaan met de doldwaze CL-voorspellingen :thumbsup:

Goeie grap! :thumbsup:

Bird Of Prey 16 September 2003 17:52

beetje laat, maar t kan nog net: i'm in

MarkNMGN 16 September 2003 18:07

ik oook:thumbsup:

Nickchange 16 September 2003 18:36

Ik geef me op:{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:30.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.