![]() |
Meneer! Mag ik U wat vragen???
Je kent het wel..
Als je door de stad loopt... :Z Dan willen mensen van Greenpeace, NRC Handelsblad, de Volkskrant of ene vage CD-club je dingen aansmeren...:Z :Z :Z "Meneerrrrrrr... een volkskrantje voor U?" "Meneer! Heeft U even tijd voor Greenpeace?" "Meneer! Ben u al lid van de CD-club?" Flikker toch op man... 8| |
ik wil me graag inschrijven voor de cd club, stuur het maar naar H. B. Gijs
|
best irritant jah!
|
dan loop ik altijd gewoon door, behalve als het wel een leuk meisje is heb ik ineens wel tijd om te luisteren :7
maar dan vragen ze hoe oud je bent, zeg ik 17... krijg ik als antwoord dat je dan 18 moet zijn :( |
Citaat:
vraagt zo'n lekker mokkel.. "mag ik je wat vragen?" moet je antwoorden met: "nooouwww.. alleen als je me telefoonnummer wilt... 8) " |
Citaat:
|
Citaat:
:no: :no: :no: :+ |
op het moment dat ze op me afstappen doe ik het volgende:
* kijk hem/haar indringend aan * haal mijn gsm uit m'n broekzak * wijs er duidelijk naar * kijk nogmaals indringend aan * doe mijn telefoon aan mijn oor zij draaien zich om en kijken nog 1x naar mij.. * op dat moment doe ik mijn foon in m'n zak en haal suf mijn schouders op.. dan vinden ze je niet liev.. :wave: |
Ik negeer ze altijd! En soms vul ik nog wel eens een enquetetje in :d maar dan net het tegenovergestelde van wat ik echt denk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.