![]() |
nokia sms probleem
altijd als ik met mijn nokia 3310/3330 ( weet niet zeker welke , heb hem gevonden :P ) een smsje wilt verzendne , word die in drie smsjes opgesplitst , staat er bij tekens die ik nog over heb ipv 160 staat er dus 459/1 en betaal ik er 5 keer zoveel voor , en ontvangt de ontvanger hele wazige tekens ipv mijn sms
] iemand ervaring ? ik zit bij t-mobile prepay |
leer eerst eens typen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij verzend ie dan ook 3 smsjes maar hij zendt geen vage tekens:) Klopt wel dat ie meer smsjes verstuurt, gewoon rekening houden dat je maar 180(dacht ik:?) en geen 400 en nog wat tekens gebruikt dan is er niks mis mee!:)
|
Na 200 tekens moet ik ook stoppen..btje vreemd mjah volgens mij heeft iedereen dit!!
|
Die gsm duidt toch zelf aan wanneer je aan het 2e berichtje begint ---> word het 298/2
|
Citaat:
|
he ik kan er toch echt wel meer als 160 ohr?:?
|
jah maar als je er meer dan 160 doet dan is het te kosten van 2 berichten maar 1 bericht = 160 tekens
|
Citaat:
klopt helemaal :thumbsup: en idd de gsm geeft het zelf ook aan, tot 299 is 1 berichtje dan verandert ie in 298/2 |
maar of ik nu 1, 3 of 200 tekens verzend , ze staan altijd verdeeld over die drie smsjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.