![]() |
Waaaaaaaaaaaaah
Ik ga NOOIT maar dan ook NOOIT meer naar Wrong Turn. Jezus wat een film zeg...daar kunnen seriemoordenaars nog heel wat van leren:o
Gadverdamme wat een film NOOIT meer. |
beetje zieke film inderdaad.
niet eng, maar ziek. :) |
Het is idd de meest belachelijk film ooit. Ik heb en gezien in de sneak preview in Leeuwarden, weggegooid, erg jammer..
|
daar wil ik ook nog wel een keer naartoe eigenlijk..
maar imdb rating is: 6.0/10 niet zo best eigenlijk :no: en het zijn allemaal B-acteurs |
Films, Tv en Radio >>
(slecht hoor voor een fb+ :o) |
Mo, check "Films, Tv en Radio" :?
|
Neej..ik zeg gewoon hoe ik me dag besteed heb
Ik vraag toch niet aan jullie wat jullie van die film vinden..ik vertel toch neit hoe die film gaat ofzo....ik zeg alleen dat ik hem doodeng vond. En daarbij...wie komt er nog bij films/actualiteitenDan kan ik op dit soort topics misschien 2 repleys verwachten.. |
sjonge jonge loeloe, wat doe je nou joh, dit hoord gewoon in film radio en tv, kijk niemand die hier op ADB zit, zit te wachte op topic`s over films, alleen de mense die in het film forum komen, dus zet het gewoon daar neer!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjongejonge.. wat een niveau heeft dit gesprek weer aangenomen :p > ontopic: ik heb over die hele film nog nooit wat gehoord :+ |
Citaat:
heel goed jonge!! eindelijk laat je niet meer zo met je sollen, way the go! je moet je niet late wegdrukke door die loeloe, je had helemaal gelijk |
Citaat:
|
Maar Loeloe vind alles eng. Valt me mee dat ze nog niet bang is van Rickie.
|
hehe gister heen geweest :Y)
wel een beetje vaag hoor, want eerst rennen ze weg voor die lui, daarna lokken ze die lui uit waardoor ze dus gewond raken ( DUH had je van tevoren toch ook kunnen bedenken ?! ) |
Het hoort hier :thumbsup:
|
Citaat:
Citaat:
Hmm dom kalf? :rolleyes: Kom eens met wat nieuws man en vooralsnog, scheld jezelf dan uit ofzo..Dom kalf |
Ik zei nog van te voren deze film is veels te eng voor je en tog stond je erop dat we er naar toe gingen. Eigen schuld, dikke bult :aai:
|
Citaat:
|
wat is er zo mis mee mss?ook nog nooit van gehoord? en nightwolf,kalf en kind zijn zo hard mijn woordjes :p
|
Citaat:
LoeLoe, ja je bent en blijft een domme kalf en bunny, sorry ik ben er verslaafd aan geraakt om t te zeggen :+ |
Citaat:
kallef :p |
sjoew? :? en ja ik probeer al een hele tijd de vlaamse taal een beetje te leren :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent echt dom!!!!! |
Citaat:
echt een voorbeeldfunctie dit hoor... :{ en meneer betweter, dat zeg je maar tegen je vriendje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik hier een topic maak over dat club brugge gewonnen heeft ga je die dan ook sluiten ? Ik stel voor dat je dat maar ff niet doet, en eigenlijk hoort dat toch ook in sport niet dan. Citaat:
En dat je mensen meteen gaat uitschelden dat slaat ook nergens op :no: (n) En aan alle ramptoeristen hier, is het leuk ? |
wat een voorbeeldig gedrag van onze fb's toch weer :{
edit: wel complimenten voor bluewolf :thumbsup: |
ik dacht dat je niet meer wilde dat ADB als dumpcafe werd gebruikt? mij best dan als je dat wel wilt :thumbsup:
|
yeahhhhh bitchfight tussse kontwolf en loeloe
ik ben bij de volgende meeting!!:Y) |
Citaat:
En ik weet niet wat er de afgelopen paar maanden met je gebeurd is ofzo maar de mensen waar je eerst normaal tegen deed loo[p je nu af te katten en zij kunnen in jouw ogen niks meer goed doen. Ik vraagm e af waarom je dat doet. |
Citaat:
|
kontwolf stinkt :huh:
|
Ik vond het een rukfilm.. Echt verre van eng en te voorspelbaar wanneer de zogenaamde enge dingen zouden gebeuren..
|
Citaat:
-edit- wel in cinestar :p |
sja, je hebt er zelf voor gekozen die film te zien hoor. soort zoekt soort?
|
Hmm en jij begint me een beetje uit de keel te hangen denk ik.
Kom je hier alleen maar om ruzie te zoeken (zoals ik in andere topics nogal vaak zie) of ben je nog van plan om wat zinnigs te posten?:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe nou niet allemaal zo gemeen tegen loedinges. das tog sneuuu :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.