![]() |
Moet Joey terugkomen??
Nou??
|
tuurlijk
|
En post godver gewoon ff wat je heb gestemd!!
|
Dus met andere woorden jij vindt dat het mag dat mensen op meiden komen, op staff komen, iedereens prive schenden en polls vervalsen ?
|
Jenny, die ban van m was terecht dus nee hij blijft voorlopig nog wel weg :wave:
|
Hij mag terugkomen... ooit.... Als hij zen straf uitgezeten heeft :)
Het wil niet zeggen omdat hij JoeyB heet, dat hij meer is dan de rest. Moesten ik of bunny of jij ofzo het gedaan hebben, hadden er toch dezelfde sancties gevolgd... Joey snapt gewoon niet dat hij er zich moet bij neerleggen, hij kan er blijkbaar niet tegen dat mensen méér te zeggen hebben dan hem... *denk ik er dan van* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:no: toen anti-kezman en loeloe het zelfde hadden gedaan kregen ze een bann van 3 dagen, en ja bluewolf heeft het recht om een bann tussen 3 dagen en een maand te geven,maar een beetje raar dat zij het ene uiterste(3dagen krijgeN) en joey et andere uiterste (een maand) krijgt |
heeft ja gestemt:)
|
Citaat:
|
Ik heb ja gestemd. Over 2 dagen welteverstaan, wanneer hij zijn naar mijn mening acceptabele straf van 3 dagen heeft uitgezeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die heeft nog wel dingen op zijn kerfstok :yes: |
Ik heb ook ja gestemd, over een maand
(minstens een maand want als ie blijft andere account aan maken dan wordt dat natuurlijk steeds langer en langer) |
Citaat:
|
ik stem ja :thumbsup: want ondanks dat joey af en toe kut dingen uithaalt brengt hij ook een hoop gezelligheid met zich mee op het forum :yes: *) :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.