![]() |
*Het hoeft niet naakt hoor...*
Komt er iemand de hele tijd vragen om te cammen...
Zeg ik vriendelijk nee... Antwoord ie : ******* zegt: nie hoef nie naakt maar als je wil :rolleyes: Beweert ie nog van LL.com te zijn ook :? |
kan van een ander onderdeel van ll.com zijn :Y)
en verder.. negeren dat debieltje |
ja miss van dating.leerlingen.com of verkiezingen of iets??
|
Citaat:
Ik vind het al vreemd dat ie me zo vind :s |
Ze willen altijd dat je je kleren uittrekt voor de cam! Zijn ze niet wijs ofzow 8|
|
lol Saartje
|
Citaat:
*houd altijd kleren aan voor cam* 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
******zegt: ok jammer ******zegt: volgende keer naakt cammen ok SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: neeeee Like, zie ik er uit als rukobject :no: :O |
Citaat:
|
CAMMUH!! CAMMUHH!! MAAK ME GEEEEEEEEKKKKKKKKKK!!!!!!!!
|
:o :o :o :o
Hij word eng :| *****zegt: m,ag ik je tel] *****zegt: die van mij is 06 2*sencuur* SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: erm ? SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: mail me maar als je me nodig hebt ***** zegt: o ik heb je noding hel me oooooooo Mijn blocklist gaat weer eens eten krijgen voel ik 8) |
net deed je wel je sjaal voor me af :p
|
Citaat:
|
*****zegt:
heb een rare vraag mag ik hem stellen SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: doe maar *****zegt: heb je het wel eens gedaan SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: nee, ik ben nog maagd *****zegt: ok] *****zegt: hoe uod ben je SAARTJE - Do You Believe In Fairytales? zegt: 14 *****zegt: ok *****zegt: ik 15 *****zegt: maar ik ga zie je zo wel lekkerding en dan gaan we naakt camme ok Denk ik bij mezelf... Ga ik hem vanalles wijsmaken, ben ik er vanaf... Blijkt ie dat ie nu denkt dat ie een leeftijdsgenootje heeft |:( |:( |:( |:( :d |
ik had hem na de 1e 2 zinnen er al lekker uitgesodemieterd.. dat je er nog op in gaat..
|
Vieze gasten altijd :kots:
|
Citaat:
|
Jawel, het moet naakt!!!! uittrekken die handel :yes: :yes: :yes:
|
juistem.. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van zo'n dingen kan je dus blind worden ;) ZO'n dingen worden beter vermeden voor de bestwil van de mensheid ofzo 8-) |
wil je wel met mij cammen? hoeft niet naakt hoor
:p |
Citaat:
|
Wie van de phuuu-arnhemers heeft me geadd op msn :Y)
|
alle verdenkingen wijzen mijn richting op :o
|
Citaat:
|
bij mij bieden ze altijd juist aan om voor de cam te gaan rukken ofzo :+
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan laat je ze lekker doen,zit je met een vriendin commentaar te geven dattie een kleintje heeft,tot ze klaar zijn en zeggen dat ik mn micro had aanstaan... |
cammen is sowieso triest :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik krijg ze meestal zo ver dat ik boob actie krijg te zien ik moet natuurlijk wel eerst vertellen dat ik een neger van 18 jaar ben met enorme spieren:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blokkeren die gast
|
owja saar,het moet echt wel naakt ;) :9
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.