Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Probleempje (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35869)

kipske 1 September 2003 18:29

Probleempje

Ik heb een probleem en ik hoop dat er iemand mischien wat meer verstand van heeft dan ik.

Wanneer een jongen met zijn penis in de buurt is geweest van je vagina, (laten we zeggen ertegenaan, maar niet erin) kun je dan zwanger worden.

voor de duidelijkeheid, ik ben dus niet aan de pil, en ik heb toch liever geen kindertjes.

Denken jullie dat het de moeite waard is om de morning after pil te nemen?

psychobunny 1 September 2003 18:32

de kans zit dr altijd in,alhoewel ze wel heel klein is...maar vanaf je je zorgen maakt is het de moeite om achter de morningafterpil te gaan hoor :)

LoeLoe 1 September 2003 19:34

Kans is klein, maar de kans is er. Voortaan wat voorzichtiger aan doen..en anders moet je de pil maar eens overwegen.

hegje 1 September 2003 20:35

je bent 18 dan kan je volgensmij wel wat slimmer zijn, bv ik 16 jr en niet de slimste weet dat als je geen kleine ventjes wil het dan ook nie "nie-veiliig'' moet doen

Stapper 1 September 2003 20:42

het is mogelijk

je kan ook zwanger worden van als je in bad zit waar (hoe vies het ook mag zijn) een jongen een paar dagen geleden zich zelf heeft gemastrubeerd

kipske 2 September 2003 07:16

Citaat:

Originally posted by hegje
je bent 18 dan kan je volgensmij wel wat slimmer zijn, bv ik 16 jr en niet de slimste weet dat als je geen kleine ventjes wil het dan ook nie "nie-veiliig'' moet doen
ik ben normaal super voorzichtig, maar wat er nu gebeurd is is gewoon een stomme actie, wat bewijst dat hoe oud je ook bent, domme dingen gebeuren nou eenmaal.

maar goed, ik zal toch maar ff achter de morning after pil aangaan.

Stapper 2 September 2003 10:38

Citaat:

Originally posted by kipske
maar goed, ik zal toch maar ff achter de morning after pil aangaan.
zoiets moet meteen de dag erna en niet na een paar dagen, dus ben je nu te laat

ViveLaFète 2 September 2003 11:43

Citaat:

Originally posted by Stapper
zoiets moet meteen de dag erna en niet na een paar dagen, dus ben je nu te laat
hoogstens 72 uren , dus drie dagen , erna innemen

Helenaa 2 September 2003 16:44

Citaat:

het is mogelijk

je kan ook zwanger worden van als je in bad zit waar (hoe vies het ook mag zijn) een jongen een paar dagen geleden zich zelf heeft gemastrubeerd

NIet waar. sperma gaat gelijk dood in water

Pakspul 2 September 2003 16:57

Citaat:

Originally posted by Helenaa
niet meteen maar wel snel, 2 minuten dan is dood :)

LoeLoe 2 September 2003 17:25

En dat ligt niet eens aan het feit dat het in het water terecht komt..maar sperma dat gewoon ' buiten ' komt gaat al vrijwel direct (in enkele minuten dus) dood.

psychobunny 2 September 2003 18:13

Citaat:

het is mogelijk

god ,jongen toch,ben je zo dom of doe je je zo voor?

PFP 2 September 2003 18:16

Citaat:

Originally posted by psychobunny
de kans zit dr altijd in,alhoewel ze wel heel klein is...maar vanaf je je zorgen maakt is het de moeite om achter de morningafterpil te gaan hoor :)
oud genoeg voor sex is oud genoeg voor een kind, hoor ik je nog zo zeggen. Maar een morningafterpil mag kennelijk wel terwijl dat neerkomt op een vroege abortus :?

Sedes 2 September 2003 18:21

Citaat:

Originally posted by PFP
oud genoeg voor sex is oud genoeg voor een kind, hoor ik je nog zo zeggen. Maar een morningafterpil mag kennelijk wel terwijl dat neerkomt op een vroege abortus :?
En een condoom mag dan ook zeker niet :rolleyes:

psychobunny 2 September 2003 18:28

Citaat:

Originally posted by PFP
dat zie ik dan niet zo,morning after pil is voorkomen,terwijl je 9 keren van de 10 niet zwanger zal zijn,je kan nog altijd beter voorkomen dan ermee te zitten vinnik

PFP 2 September 2003 18:43

Citaat:

Originally posted by Sedes
En een condoom mag dan ook zeker niet :rolleyes:
het zijn niet mijn woorden, neus

PFP 2 September 2003 18:49

Citaat:

Originally posted by psychobunny
dat zie ik dan niet zo,morning after pil is voorkomen,terwijl je 9 keren van de 10 niet zwanger zal zijn,je kan nog altijd beter voorkomen dan ermee te zitten vinnik
dat kan jij dan wel niet zo zien, maar het komt op hetzelfde neer als een abortus alleen dan in een veel vroeger stadium, dus is het niet ter preventie

Sedes 2 September 2003 18:50

Citaat:

Originally posted by PFP
het zijn niet mijn woorden, neus
Alsof ik dat niet wist... Ik zette gewoon jouw redenering/conclusie verder...

neus? 8|

PFP 2 September 2003 18:53

Citaat:

Originally posted by Sedes
Alsof ik dat niet wist... Ik zette gewoon jouw redenering/conclusie verder...

neus? 8|

het is dus niet mijn redenering, ik vind het gewoon frapant dat iemand die zo stellig tegen abortus was kennelijk totaal geen moeite heeft met de morningafterpil

that´s all

psychobunny 2 September 2003 19:43

Citaat:

Originally posted by PFP
het is dus niet mijn redenering, ik vind het gewoon frapant dat iemand die zo stellig tegen abortus was kennelijk totaal geen moeite heeft met de morningafterpil

that´s all

sjah,leer er maar mee leven,want zo denk ik er over :)

dext0r 2 September 2003 22:05

Citaat:

Originally posted by Helenaa
niet alleen in water, ook in lucht,
dus stapper zijn verhaal is echt kolder.
8{

Helenaa 3 September 2003 12:54

Ik dacht dat ik laatst iets had gelezen dat het nog vier uur "levend" was als het in aanraking kwam met lucht? of is dat dus ook niet zo..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.