![]() |
Checkt bankrekening....
hardstikke blut :( en ik moet nog tot de 21ste door voordat de studifinanciering komt.. ondertussen heb ik wel geld nodig om te kunnen eten nu ik op kamers ga (vanaf morgen eindelijk :p)
wie doneert me wat geld voor het "red laurens zijn eerste maand op kamers door" fonds? |
ik heb hier nog een stapel oude broeken liggen...
|
kleding heb ik wel :p
moet alleen zorgen dat ik voedsel krijg :p dat wordt cheap eten maken deze maand :d |
zou wel willen maaruh heb zelf niks
nog 1/2 bon van zaterdag... maar daar koop je ook niet veel voor he? |
ziet er naar uit dat het honger wordt :p
moet ook nog m'n spaar rekening weer aanvullen :{ |
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32068
de oplossing! :thumbsup: :+ maarja, stouw morgen ochtend even de koelkast inhoud in je tas :p |
saldo/waarde
betaalrekeningen STUDENTENREKEN R TANS 72,77 EUR kut:{ dacht dat ik meer had|:( |
:+ *rijk voelt*
|
Re: Checkt bankrekening....
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Checkt bankrekening....
Citaat:
heb echt zo een hekel aan dit soort mensen, sorry hoor maar komop zeg. alsof jij bij iedere uitgave gaat denken, ooeee heb ik dan nog wel genoeg geld voor het einde van de maand??? |:( |
*heeft nog gewoon de hele stufi over* kheb me goed gedragen 8-)
|
heb een brief van de stufi gekregen.. krijg volgende maand het resterende bedrag :)
|
Citaat:
|
Af EUR 1.445,00
TOTAAL: HR E WIEGEL EUR 131,69 Snif, ineens 1500 euro eraf :p...voelde me zo rijk.. :{ |
Re: Re: Re: Checkt bankrekening....
Citaat:
Je moet namelijk de hele maand eten.. en als je de hele eerste week van je stufi alles uitgeeft dan ben je de lul.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.