Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Waarom? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35903)

DarkAngel 2 September 2003 10:23

Waarom?

Zijn sommige van die artsen van die ontzettende klootzakken :[ :[ :[ :[ :[ :( :( :(
Sommige hebben echt totaal geen gevoel in hun donder :[ :[ :( :( :(

sk888er 2 September 2003 15:07

gooi je verhaal maar in de groep:? :? :?

Larsjuh 2 September 2003 16:00

Re: Waarom?

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
Zijn sommige van die artsen van die ontzettende klootzakken :[ :[ :[ :[ :[ :( :( :(
Sommige hebben echt totaal geen gevoel in hun donder :[ :[ :( :( :(

wat is er gebeurt meissie?

xLesjuhx 2 September 2003 16:06

Ik ken het..

jaja ik ben nog niet zolang geleden op 17-jarige leeftijd aan het huilen gemaakt door een arts en flink ook...wat een LUL was dat...
Khoorde later dat ik niet de enige was die dat vond*)

Riddler 2 September 2003 16:08

idd, heb net het verhaal gehoord, en wat een baggerapen (behalve je broer natuurlijk;) )

Rikku 7 September 2003 14:56

ooit al opgemerkt da oogartsen gemeen zijn ?

citizen_erased 27 September 2003 13:23

Mijn dokter vind dat alles waarmee je komt naar hem in je hoofd zit en dat je je niet moet aanstellen...Nu ga ik meestal naar de dok waar me meoder werkt, dies liever en weet tenminste wat!

PFP 27 September 2003 13:28

jah, ik had zo een keer me teen (2 jaar geleden) gestoten maar echt vet hard, deed echt gruwelijk pijn. Dus we gingen naar de 1e hulp. Die dokter daar was heel aardig, toen moest ik foto's laten maken. Dat wijf was pas gemeen. Die ging dingen zeggen als: "mensen komen ook voor alles naar het zieken huis" en "had je moeder er geen pleister op kunnen plakken" maar hij bleek dus wel gebroken te zijn, en ik had toen een klacht ingedient. :kwaaist:

sunnyflower 27 September 2003 14:20

ja ik ken het. een paar jaar geleden was ik op mijn arm gevallen en een dag later had iemand er een stomp opgegeven. Toen ik naar de dokter ging zei hij dat hij overbelast was, kreeg twee dagen een verbandje, na 4 keer teruggeweest te zijn ( in 3 weken) zei hij dat ik maar naar de fysio moest maar die moest een foto, bleek het gebroken te zijn, met veel geluk dat hij zonder gips recht is aangegroeid, maar in plaats van 3 weken heb ik er 3 maanden heel erg last van gehad

liekpiek 27 September 2003 14:45

Citaat:

Originally posted by PFP
jah, ik had zo een keer me teen (2 jaar geleden) gestoten maar echt vet hard, deed echt gruwelijk pijn. Dus we gingen naar de 1e hulp. Die dokter daar was heel aardig, toen moest ik foto's laten maken. Dat wijf was pas gemeen. Die ging dingen zeggen als: "mensen komen ook voor alles naar het zieken huis" en "had je moeder er geen pleister op kunnen plakken" maar hij bleek dus wel gebroken te zijn, en ik had toen een klacht ingedient. :kwaaist:
zeer herkenbaar....

WishfulDreaming 28 September 2003 11:34

Mijn papie is zo bijna dood geweest :{

Hij was erg ziek, en hij moest steeds maar overgeven enzo... En hij kon niet meer eten...

En drie keer kwam de dokter, en drie keer zei ie *dat hij een zware griep had*

Tot mijn papa flauwviel in de badkamer... En toen moest de ziekenwagen komen en toen hadden ze hem meegenomen naar ziekenhuis. En daar viel ie bijna in coma... En hebben ze moeten reanimeren... En stelden ze vast dat ie al 3dagen een maagbloeding had, en vééééél te weinig bloed had..

Ik was toen 2 jaar 8|

Fuck you huisdokters :notgood: :notgood: :kwaaist:

Chrizlybeer 29 September 2003 20:12

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Fuck you huisdokters :notgood: :notgood: :kwaaist:
Hee hee, mijn appie en mammie zijn ook huisarts, en neit alle huisartesen zijn slecht. Weet je hoe triest moeilijk het is om bij sommige gevallen een goede diagnose stelt? Dan kan je wel zeggen dat je beter iemand naar het ziekhuis kan sturen in het geval van jou vader. Maar als je dat doet en er is niets aan de hand dan heb je echt zuper veel gezeik.
En al die patienten maar klagen over dat de dokter dit niet doet en dat niet doet, maar die mensen hebben ook echt super druk, mijn ouders hebben een praktijk van 8000 (!!!) mensen. En hebben iedere week een n acht dienst (van 12 tot 8 ) en moeten dan waar nemen voor 100000 met 3 artsen.

Dus ik vind niet fuck you huisdokters:kwaad:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.