![]() |
Boerderij..
Vandaag met de klas van Dierkunde:p, naar een boerderijtje geweest... met schapen:Y)
Daar moesten we de hoeven van die schapen met een mesje bijsnijden, omdat er veel vuil onder zit etc. en t slijt niet, omdat ze niet over steen lopen.. 8) Natuuuurlijk ging 't niet allemaal goed :p en bij 1tje al helemaal niet :x die deed 't mesje te ver in dat pootje van dat schaap...:'( verder zijn ze bestwel agressief :p 1tje kreeg een poot in der wang, en ik tegen mn been..8| maar opzich was t wel geinig, behalve dat zielige schaapje dat bloedde natuurlijk:( :) en ja, dit is hele nuttige leuke info :d |
en je zit in de .. klas? sector? richting?
|
Citaat:
ik heb iig gekozen voor dierkunde, en bloemkunde :+ hoewel dat ook weer niet alles is :p |
mijn leeftijd dus ... :love:
:o |
Citaat:
|
anders kom je met je klas naar mijn huis ..
das ook een boerderij met schapen 8-) en koetjes :d en poesjes en hondjes en ratjes en kipjes enzo veeeeel leuker!!! |
Citaat:
Dierkunde klinkt beetje raar in me oren :+ |
Ik woon ook naast een schapenwei :[
Als die beestjes mij nog hard irriteren, is 't binnekort gratis kebap voor heel de buurt :p :+ |
had je net zo goed naar de buiktuin kunnen gaan, is voor jou lekker dichtbij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en 't idee is het zelfde :+ @ biffy: jah is goed, we komen op de fiets:Y) :d @Bop: jah, maar leg dat die leraar maar is uit.. :+ die moest zonodig naar die boerderij :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.