![]() |
Linnea is gek
:Y)
|
op DA
*geeft toe* :* |
is ze hier uberhaupt nog wel eens:?
|
ja dus:Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan wel mijn foto van de muur :p |
Citaat:
ik ga nu wel kappen, maar dan krijg je ook wel foot van mij voor op jou muur:P Kus!!! |
wat betekend dvtz
|
Citaat:
Waaro ongeveer? |
Citaat:
en beertje ze zit nu in Driebergen :* |
ik kan het beamen dat linnea gek is :)
ze moet alleen nog eens langs komen hiero, dan kan ik pas echt zeggen dat ze gek is :+ |
Citaat:
|
Linnea is nie gek:[ :[ Ze is me skattie:* :$
|
Citaat:
|
linnea is koewl :yes:
|
Citaat:
tief nou es een eind op met dat zielige trieste geslijm waar je geen fuck van meent, loeloe was gewoon een vriendin van je, omdat je toen in een periode zat dat je weinig mense had, dus toen kwam loeloe goed te pas, nu heb je een kamer en studeer je enzo, ken je genoeg mense, hoef je die loeloe niet meer, daarom kom je ook bijna nooit meer langs. maar ga dan geen onzin zegge over dat je der mist |
Citaat:
:D :respect::D |
Citaat:
en ik snap dat ik weer lekker gehapt heb, maar ik wou het toch maar even kwijt. En dat ik haar mis meen ik wel. Ik zou pas gaan slijmen als ik zou zegen dat ik jou zou missen.. |
Citaat:
je mist pas echt iemand als je ECHT heel erg om die gene geeft, tja vriende mis je niet zo snel toch? boeie als je ze weekje neit spreekt, ga je ze niet gelijk missen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1.5 appels :? |
Citaat:
1,5 periode, om er van uti te gaan dat je bedoeld dat dat best lang is, wil dat dus gelijk zegge dat ik gelijk heb, en dat je der gewoon super weinig spreek omdat je wel betere vrienden hebt :* |
Citaat:
|
btw ook wel grappig dat je niet heb gereageerd, op mijn andere opmerking..
|
Citaat:
en hou je nog van je zus? heb je lang nie meer gezegd namelijk.. |
Citaat:
|
Forza als jij je vrienden niet mist ...
heb je dan wel ECHTE vrienden ? :? |
ja en zoals echte vriende spreek je die zo vaak mogelijk, dus ik heb geen reden om ze te missen?
|
om forza bij te staan: ik mis vrienden ook niet, alleen twee of drie echte echte vrienden van me.. de rest neej die mis ik niet.
maar dat ligt voor ieder persoon weer anders dus kan je er niet over oordelen. :no: als jo mo mist, laat haar lekker mo missen toch. waar verspil je energie aan door daar tegen in te gaan. Tis voor ieder persoon anders. maar ik snap wel wat je bedoelt, en in dat opzicht heb je ms ook wel gelijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.