![]() |
't Zijn altijd diegene die je 't minst van verwacht...
Vrienden... :no:
Echt... Het betert er deze week echt niet meer op vrees ik. Krijg ik van iemand te horen dat mijn BESTE VRIENDIN een heel jaar poging gedaan heeft om mijn vriendje te verleiden... 't draait nie om het feit dat het NU uit is of niet... Ik kan er niet tegen dat ze toen zo schijnheilig in mijn gezicht gedaan heeft, en zo achterbaks achter mijn rug... Ze zegt nu alles goed te praten omdat *hij haar toch niet wil en hij was verliefd op mij* Ik haat ze... Ik haat ze gewoon... Hoe kan je nu zoiets doen :( Ik vertrouwde haar :'( :'( 't Is altijd hetzelfde... En het blijken echt ALTIJD diegene te zijn waar je't minst van verwacht :'( :'( |
Re: 't Zijn altijd diegene die je 't minst van verwacht...
Citaat:
Ja dat klopt, waar je het niet van verwacht, doen de raarste dingen :( hopelijk komt alles weer goed voor je saar:* |
klopt uiteindelijk kan je alleen jezelf vertrouwen :aai: :*
|
hehe meis :aai:
maar jah beter alles in een week horen en er dan weer over heen zijn dan alles gespeit! maar dan nog het zijn je familie of je vrienden van wie je het 't minst verwacht! maar 't komt 't harts aan!:no: :* |
Citaat:
Had die dat in 't begin gezegd, of had ik dat in't begin geweten, had ik haar gewoon gezegd wat ik vond en gezegd dat ik haar nie meer wou zien... maar 't is gewoon telaat :( |
Klote voor je Saartje..:aai: Ken nog zo'n mensen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigelijk ben ik best wel fier op mezelf, want normaal begin ik te freaken en sla ik tilt. Ik denk dat ik het op een vrij volwassen manier aangepakt heb 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
't Was gewoon... Dat ze zo'n dingen zei... En die excuses... Kmoet wel toegeven dat ik me soms moest inhouden... Mja, ik snap het gewoon nie. Ik kan er nie bij... Da je zoiets kan doen... :no: |
wat een stomme vriendin :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.