![]() |
Ik heb pukkels op me arm?
Het lijkt op muggebeten, maar ipv jeuken doen ze pijn :{
Misschien heb ik wel één of andere enge ziekte :d Muh mams zegt dat ik teveel dingen in mijn bed smijt die er niet in thuis horen, aangezien ik aan veel dingen allergisch ben :Y) |
sinds vanmorgen? :+ :]
|
misschien moet je ff naar de dokter gaan....
voor een zalfie of pilletjes |
Citaat:
nu heb ik er acht :yes: :d |
Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
*grof van je* :Y) |
het zou wel gewoon een uitslag zijn, of een alergische reactie ergens op
|
Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
bulten zijn vies. dus jij= vies |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
"Muh mams zegt dat ik teveel dingen in mijn bed smijt die er niet in thuis horen, aangezien ik aan veel dingen allergisch ben " En dit keer vertrouw ik mams maar... Wie weet wat voor nieuwe levenssoorten zich allemaal wel niet ontwikkelen in dat nasty bedje van haar:huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik heb pukkels op me arm?
Citaat:
|
lijkt het op brandnetel bultjes, maar dan veel meer?
|
Citaat:
okee ik heb nu 2 topics gelezen sinds ik online ben(lees:5 minuten) en jij kan alleen maar verkankerde opmerkingen maken. je beschuldigd mensen ervan geen lven te hebben terwijl ik me dan tog afvraag wat jij voor een zielig leventje heb als je doel "mensen afkraken" is. dus ik zal dat heel kort en bondig zeggen: get a life of lazer op. sorry voor de beldigingen of vloeken in deze post. |
Citaat:
Maar aangezien ik tegenwoordig slaap met 5 kopkussens, 3 dekens en een boel knuffelberen, kan het gewoon een allergie zijn :? Sorry dat ik je moet telleurstellen :{ |
Citaat:
Drie op muh buik en vijf op me arm? Ik ga er niet dood aan denk ik :p 't zijn echt precies muggebeten... :) |
Ben in het voorjaar voor iets naar de dokter geweest wat op jou beschrijving van je pukkels lijkt..en tegen mij werd er toen gezegd dat haha:jonge volwassenen her vaker last van hebben en dit vooral voorkomt in het voorjaar en najaar.En het als het goed was na een paar weken weer over zou zijn..
Mjah oft precies etzelfde is weet k nieh natuurlek,.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.