![]() |
Poll: wat is het hoogste niveau?
K3-Welkom welkooooooooooom! Bij de 3 biggetjessss!!!! :thumbsup:
Of Samson en Gert-Op op alles is op!! :yes: |
die laatste dan, want daar ben ik mee opgegroeid 8) (de zogenaamde artiesten dan en niet t liedje :p)
|
K3 staat nog steeds helemaal bovenaan:love:
|
Ik heb een pluche samson gekregen van mijn grootmoeder toen ik 5jaar was...
én ik ben een keer bij samson en gert op tv geweest met mijn tekening... Hebben we zelfs op video opgenomen :d |
ik weiger te stemmen
|
samson,hij's lekker zacht :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
samson is grappig :D :respect:
|
Ik heb zon samson dat je je hand in zijn kont kan steken en dan kan die bewegen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*en ik maar denken dat ik orgineel was* |
Samson roeleert 8) Met meneer Spaghetti, mevrouw Pralien, meneer de burgemeester, Koffie, meneer de raaf en veranda 8)
|
de afleveringen waen nog veel hipper met ben crabbé (of was het stef bos :?)
|
Citaat:
|
Citaat:
*neemt zich voor om volgende zondag (wanneer ik trug thuis ben) naar samson en gert te kijken * *word nu al happy* héhé, met "we moesten kloppen want de bel doet het niet":d en die domme hond die alles verkeerd zegt :Y) |
Citaat:
|
Ik ben dol op honden :) duidelijk 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in mijn jeugdjaren op de nederlandse tv is die toch echt in minstens 3 of 4 afleveringen in beeld gekomen maar ja de belgische tv he? :p
|
die is NOOIT op tv geweest :no:
|
Vroeger had je wel Samson met de caravan 8) Ik wil die ckick van een Marleneke ook wel es zien..
Mwoohh.. Dag meneer de burgemeester!! Ook zo mooi, klopten ze, liepen ze binnen, Goedendag allemaal, en ze bleven áltijd op dezelfde plek staan 8) |
hehe idd....altijd vaste stek 8)
Citaat:
|
"wah wah, gertje wat doet ge nou?"
|
"whaa gertje, ik denk zo’n beetje stil in mijn hoofd zo he, dat wij zo’n beetje twee nieuwe fans hebben zo"
:yes: |
Citaat:
dat is net 1 van de sterke punten van Samson, je krijgt nooit Marlène te zien.. als ze die wel een keer tonen is de fun eraf hebben ze een angle minder om mee te werken. is er nog iemand die marlène al ooit op samson en gert zag ? :+ |
Citaat:
'Een PRO-BLEEM' Mwoh, dat bedoel ik eigenlijk! |
I'm not kidding....serieus niet :) die is echt een paar keer op tv geweest :yes: t enige wat ik er me nog van herinner, is dat t een meisje/vrouw was die iets langer was dan die Gert en zwart haar had, ik zweer t op t graf van m'n oma :)
en BW, waarom zou ik op m'n 6e ofzo al dronken worden, als ik nu nog steeds niet drink? :? |
Citaat:
|
Vroeger keek ik altijd naar Samson
"kmoez even kloppe want de bel doewt et nie" flauuuw :p En k3, tsja, met dwang moest ik tijdensde opnames van top of the pops op hun muziek dansen :$ |
Marleineke had toch blond haar? Of dat was dan geen marleineke maar een andere blonde belgische trien :7
|
de burgemeeste was toch verkeerd als marleineke of was dat alberto ?? Ik ben trouwen een keer in de schouwburg naar samson en gert geweest...
DE samson rock de samson rock we dansen met alle honden in het hondenhok.. Dat is echt een vet lied! |
Citaat:
|
euh pardon, iets korter bedoel ik :$ halve kop ofzo :?
iig te lang geleden want ik kijk t programma al zo'n 7, 8 jaar niet meer |
Citaat:
|
ik weet t zeker :yes: maar zoals ik al zei, tis jaren geleden dus kweet alleen een paar details van de actrice toen :z
|
Citaat:
|
nou ik zag gister een samsonhond en ik heb al weken ojalele in mn hoofd :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Albert die roept altijd naar boven naar zijn mamma, maar die hoort m nooit, want dan is ze aan t stofzuigen..
Ten eerste ist albertooooooooooooooo, en ten tweede... Tis waar wat je zegt :) En ten derde, ik ga koekjes eten!! :yes: :9 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.