![]() |
eeen brilllletjeeeh
jawel hoor, ein-de-lijk. Ik mag een bril, want anders kan ik de colleges niet zo goed volgen. (puh, vorig jaar lukte t ook nog zonder). maargoed, wie hebben er allemaal bril? en waarvoor doe je die dan op?
Ik ben van plan dat ding enkel op te doen als ik ver moet kijken. Verders lukt alles namelijk wel 8) |
ik heb een bril 8) en die draag ik overdag altijd... eigenlijk alleen nodig voor veraf, maar waarom zou ik hem steeds op en afzetten? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geeeen bril8)
|
we eisen een foto Phitje!
|
Ik heb dus een bril... 8)
Ik draag hem meestal in de les, soms in de bios, en binnekort voor autorijden :Y) |
Ik heb ook een bril, speciaal voor de les gekocht, en ik droeg hem ook enkel dan, maar nu begin ik hem ook te dragen voor tvkijken enzo, is veel makkelijker voor mijn ogjes 8)
|
Waarom nemen jullie geen lensen, irritatie ofzo?
|
*heeft nog goeie oogjes*
|
mijn ogen zijn ook nog heel goed ;p
|
Citaat:
|
Hehe, ik houd het lekker bij lenzen 8) Maar Phitos, ik wil ook een fotoot zien, en ik wil ff melden dat je nu welicht een kansje maakt met mijnvegeren, hehe 8-)
|
eey phit neem lenzen joh, ik heb ook eerst een bril gehad, is dik irri, je ziet de helft niet als je 'm niet draagt zoals ik, nu heb ik lenzen en zie gewoon dik goed, bril heb ik alleen nodig als ik in bed aan het tv kijken ben :p
|
Citaat:
|
heeft nog perfecte ogen :)
|
heb bril om flms te kijen, anderszie k die ondertiteling half wazig
|
ik heb een sierbril :9
|
oeeeeeeee, brillen zijn sexy (soms) :9:9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb een bril maar draag hem eigenlijk bijna nooit.
Ik ben geboren met een lui oog,waar ik eerst nog bijna voor geopereerd moest worden maar nu is het bijna helemaal over. Nu de school net weer is begonnen draag ik hem wel weer wat meer omdat ik anders heel snel moeie ogen krijg maar anders ligt ie vooral op men nachtkastje;) .... |
ik ben ook lui, maar heb toch geen brilleke
|
:Z
|
jah ik ben een bril
en ik vind het waardeloos het is echt bij sommige dingen vreselijk onhandig! en ik ga me ook lezen nemen als ik weer nieuwe glazen moet. |
Citaat:
vriend van psychobuny :? |
ik heb ook een bril, kon het bord in de klas niet meer lezen:p
ik gebruik m alleen in de klas en in de auto |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz ik heb net vorige week een nieuwe bril gekocht omdat mijn oude toe is aan vervanging. Maar me bril gebruik ik eigenlijk alleen voor op de computer omdat ik met harde lenzen koppijn krijg als ik te lang naar een tv/scherm/monitor tuur :) 8)
|
alleen voor de bios en de tv voor school eigenlijk ook maar dan vergeet ik um :p
|
heb der geen nodig, heb zo ook al goede ogen
maar ik wil wel een foto zien van jou met bril |
Ik heb er ook geen1 nodig ik heb goede oogies 8)
|
Ik draag een bril als ik te lui ben om m'n contactlenzen in te doen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.