![]() |
ik wor er straal zot van
al die betruiters hier op de weg, met hun naolden en hashies, ge zijt toch ook van mening da dat niet mag worden getolereerd. ik was dus wortels aan het schiete, wijl ik wachtte op mijn moeke in de hoop da ze net uit gent wa gekome.
woarom hebbe gij alle een straal zotte hekel aan mich? |
na n paar woorden had ik al geen zin meer om t te lezen
|
Citaat:
|
omdat gij alleen maar jou dialect praat.
wij willen liever nederlands dan wordt je ook gewaardeerd :yes: |
moar ik heb nimmer geleerd op een diferente manier te praoten
|
je moet ook typen en niet praten:O
|
Citaat:
|
toffe gozer :thumbsup:
|
Citaat:
en voor de rest: Citaat:
|
Re: ik wor er straal zot van
Citaat:
Te joste gade ne keej probere oem ewa beke normaal te ligge klappe tege de mense ier. As ge 't nie anneser ga verston zal't zoe ma moete gaan. Kpeis dat nei ni aangenaam is vo a om zoe ne tekst te moete leze.... Loert, as ge zoe e paar bladzaaj moet zitte leze dan ister oep den duur ok gene rotte zak ne meej aan... Kpeis nie da ze hie ne zotte hekel aan a hemme, ze kunne der gewoon nie meej oem dagge zoe op een dialectwaze ligt te melken da 't nie meej schoen is... Da's vraa frustrerend voj de mense iere... Begrepen? |
Antwerps? :no:
oooh noooooo *loopt gillend weg* ;) |
Citaat:
Maar ik praat niet stom :no: Ik praat stoer 8-) :d |
stom kuttaaltje hebben die belgen ook
|
Citaat:
Nu niet gemeen worden hé ... :{ |
Citaat:
|
Citaat:
En zoals je ziet kan ik eigenlijk mijn eigen dialect niet ;) tschijnt dat ik zeer verstaanbaar ben voor alle soorten belgen :p (dit even terzijde :$) |
Citaat:
Precies alsof de nederlanders hier op forum zo voorbeeldig zijn :z :d |
Citaat:
Volgens men leerkracht nederlands moet ik op men taal letten, maar het lukt me soms wel... :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
god....ik zag dat uhu niet :p sorry ik ben best wel vermoeid en let dan niet goed op :z
|
Citaat:
je hoeft niet als een maloot achter je pc te zitten! je mag zowiezo wel wat meer slaap gebruiken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjah dan zeg ik nu ook ga dan maar bed:p |
woeka woeka woeka. mij vader heeft een bazoeka :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee 1e keer via huistelefoon, 45 minuten ofzo en naar belgie met m'n eigen telefoon, kwartier ofzo :)
|
Citaat:
Beschamend om te zien hoe PFP/Kire hier zichzelf een toffe gozert noemt :d :d :d _0_ |
ABN
|
:O
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.