![]() |
maandag in mokum
bartje en ik, en raspberry weet t allemaal nog niet. Wie weet zien we nog andere forumleden? O-)
|
Berry komt toch nie, die is bang :(
|
jah ben een schijtluis :Y)
|
Iedereen die wil komme is welkom 8)
|
mokum :?
|
Citaat:
|
k dacht dat bartje zo'n hekel had aan die ''jodenstad'' 8)
|
Citaat:
|
Ik moet wel :no: Het zit zo: ik spaar de albums van Donald Duck en Oom Dagobert, en ik moet van Oom Dagobert nog een hoop oude delen. Ik heb er al een aantal, maar nog lang nie alles. En ben al weze kijken in Kerkrade, Heerlen, Maastricht, Valkenburg, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, 's-Hertogenbosch, Breda en Rotterdam. Maar er zit ind e Jodenstad toevallig een oude 2e-hans zaak, die heeft vast wel iets.
Dus ik moet wel :?:( |
Citaat:
maja...hoe laat zijn jullie er dan? ben tot ± 14.30 op school, dus ik kan dan ook nog wel na schooltijd nog ff de binnenstad in duiken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze gaat alleen als ik ga :) :P
|
Randy is haar bodyguard... :+
|
Citaat:
|
8{
hahaha :P |
|
Citaat:
omg :d |
Citaat:
|
Ik had kunnen komen, Utrecht - Amsterdam is niet zo heel ver, maar maandagochtend heb ik college, daarna ben ik even op mijn kamer en dan ga ik weer terug naar huis om 's avonds te trainen. Volgende keer ben ik van de partij. Of we houden het weer in Utrecht natuurlijk :thumbsup:
|
mag ik ook komen? :love:
|
Citaat:
|
maar dat is ook niet aardig... :(
van steffie mag ik toch wel komen :yes: 8) |
dat zou opzich wel gaan... maar heb ik zin :p
en wat zijn jullie/we dan van plan te gaan deon? |
Niet lullen bart,
In 020 blijf je nooit langer dan hoogst noodzakelijk is. Een meeting valt daar niet onder :wave: :] |
Citaat:
Overigens, over principes gesproken, jij boycot Aan de bar toch? :] :wave: |
4 of 5 uur? als of het niks is
En inderdaad ik boycot ADB (selectief :+) maar in situaties als deze zal ik toch echt sommige mensen een opvoedkundige tik op de vingers moeten geven, hehe |
Citaat:
|
ik ging ook nog biertje doen met stef :yes:
:thumbsup: |
eey misschien kom ik ook nog ff langs phitje:7 ........... alleen kheb les tot 18 u das een beetje jammer
|
Citaat:
|
jammer dat er geen duidelijke afspraken gemaakt zijn in dit topic..anders was ik zeker ook gekomen!!
|
Citaat:
ennuh @ Bruggieee.... Je had nog makkelijk mee kenne doen meid, of is je mob-nr veranderd ofzo? :o ohja, twas wel aangenaam in het kloppende hart van Nederland, :7 |
Ik kwam vanmiddag toevallig nog langs het welbekende poolcafé in Utrecht. Dat kan natuurlijk ook nog een keer bezocht worden 8)
|
Citaat:
@ Remco: ik heb je niet gemist :? 2-D kwam ook nog ff opdagen.. Goeie gast :thumbsup: En Raspberry is een heel leuk meisje :yes: |
joaah:), Bart = leeuuk , en phit ook natuurlijk :)
ik vond t wel gezellig:D alleen wel jammer van dat poolen en de pannekoeken 8) |
Citaat:
echt weer hendig |
Bartje, waarom heb jij eigenlijk zo'n hekel aan die Anti-Sexman?? :?
|
Citaat:
|
bartje is een harde man, hij zegt recht in Raspberry's en phitje's face dat hij het niet gezellig vond. :no: Om zich later te verontschuldigen en te zeggen dat t door Amsterdam komt. :? Ik denk dat Bartje zich gewoon als grote limbo te KLEIN voelt in die mooie stad :*
Enneh Anke, dan ga jij een keertje met Remmieslemmie en mij mee biertje doen in Lax en poolen. :7 |
Citaat:
|
Citaat:
Het had ook gewoon aan die Cubaanse flipper muziek in die toko kunnen liggen natuurlijk. Dan hadden we zo ergens anders kunne gaan zitten. :7 |
Citaat:
|
Citaat:
dan ga je weer zeuren dat het aan de tafel ligt als je verliest steffie :no: :9 en woensdag gaat wel een keer de dag worden, want dan zijn we allemaal op school :yes: alleen ikke pas om half 5 klaarzijn op woensdag normaal gesproken... en ik vin bart eigenlijk wel een slappeling en een kortzichtig mannetje (O-)) dat hij nix aan amsterdam vindt..zelfs ík kan zeggen dat het een leuke stad is :$ waar je je prima kan vermaken... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga maar eens een keertje mee tankie..dan heb jij het ook wel naar je zin :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.