![]() |
Invullen !!!
Bezigheidstherapie :d
Liefste forummer : Knapste forummer : Beruchtste forummer : Grappigste forummer : Meest sexy forummer : Meest naïeve forummer : Intelligentste forummer : Forummer die een ban mag krijgen van je : Forummer die terug geunbanned moet worden : Meest tactloze forummer : Best postende forummer : Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Forummer die je echt eens wil meeten : Forummer die het meeste woede opwekt : Forummer waar je het best mee om kan : Forummer waar je het minst best mee om kan : |
:p :wave:
|
Citaat:
|
weer een ll.com enquete ? :z
|
Re: Invullen !!!
Wat jij wil Saartje! :) Meerdere invullen, zo ken ik t ook 8|
Liefste forummer : Chica, Miss_Sweetgirl, Raspberry Knapste forummer : Miss_Sweetgirl, Chica, Biffyclyro Beruchtste forummer : Arie-Kanarie, Wolfhawk Grappigste forummer : Saartje18, Arie-Kanarie Meest sexy forummer : Biffyclyro Meest naïeve forummer : Mr. Oizo, Tyskie Intelligentste forummer : Ar-Tuur Forummer die een ban mag krijgen van je : AntiKezman Forummer die terug geunbanned moet worden : JoeyB Meest tactloze forummer : Koelkast, Tyskie Best postende forummer : Ar-Tuur Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Nightwolf Forummer die je echt eens wil meeten : Theo Tank, Arie-Kanarie, Joy_RFJK, Miss_Sweetgirl, Raspberry, Chica, Saartje Forummer die het meeste woede opwekt : AntiKezman Forummer waar je het best mee om kan : Phitje, Raspberry, Chica, Miss_Sweetgirl Forummer waar je het minst best mee om kan : Psychobunny |
Citaat:
|
Re: Re: Invullen !!!
ik dan ook maar
Liefste forummer : ChildOfTheNight Knapste forummer : Saartje Beruchtste forummer : Forza Grappigste forummer : DarkAngel, PFP, Nickchange Meest sexy forummer : Biffyclyro Meest naïeve forummer : Dupke Intelligentste forummer : Fade Of Light, Eneri, Ar-Tuur Forummer die een ban mag krijgen van je : Kire Forummer die terug geunbanned moet worden : JoeyB Meest tactloze forummer : Forza Best postende forummer : Ar-Tuur Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Nightwolf Forummer die je echt eens wil meeten : Weet ik zo niet Forummer die het meeste woede opwekt : Psychobunny Forummer waar je het best mee om kan : Atjeuh Forummer waar je het minst best mee om kan : Psychobunny |
Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Liefste forummer : Linnea, Rijntje, Plankje, Dimas, Koelkast, Blue Wolf, 0Vera..pfff zoveel Knapste forummer : Die hou ik voor mezelf :p Beruchtste forummer : Bartje Grappigste forummer : Funfair, DarkAngel Meest sexy forummer : Dunno..zoveel mooie mensen hier Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : Fade of Light Forummer die een ban mag krijgen van je : Mensen die telkens de grenzen op lopen te zoeken Forummer die terug geunbanned moet worden : Weet niet eens wie der allemaal geband zijn Meest tactloze forummer : Dunno Best postende forummer : Zoveel mensen Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Forza Forummer die je echt eens wil meeten : Iedereen die ik nog niet gezien heb Forummer die het meeste woede opwekt : Niemand Forummer waar je het best mee om kan : Rijntje, Linnea en 0Vera Forummer waar je het minst best mee om kan : Bart denk ik [/B][/QUOTE] |
Liefste forummer : Saar Knapste forummer : Jamiel Beruchtste forummer : JoeyB en Forza :z Grappigste forummer : Bluewolf Meest sexy forummer : Biffyclyro Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : *laat zich hier maar niet over uit* :+ Forummer die een ban mag krijgen van je : Forza en Arie :wave: Forummer die terug geunbanned moet worden : niemand Meest tactloze forummer : Forza Best postende forummer : Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Forummer die je echt eens wil meeten : Saar en Bunny Forummer die het meeste woede opwekt : Forummer waar je het best mee om kan : BoP, BW, Saar en Jamiel :z edit: en bunny trouwens ook :) Forummer waar je het minst best mee om kan : Forza en JoeyB :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem overal 1, zo niet 1 woord :p
Liefste forummer : Saar Knapste forummer : niettekiezen :no: Beruchtste forummer : DA Grappigste forummer : Alwin Meest sexy forummer : Lizz Meest naïeve forummer : bartje Intelligentste forummer : (weet geen IQ's) Forummer die een ban mag krijgen van je : banaan Forummer die terug geunbanned moet worden : mijn IP adres van school Meest tactloze forummer : LeoLeo Best postende forummer : gammakoeloe Forummer die echt eens een leven moet zoeken : forum Forummer die je echt eens wil meeten : zoveel Forummer die het meeste woede opwekt : banaan Forummer waar je het best mee om kan : boel Forummer waar je het minst best mee om kan : Banaan |
Citaat:
Stefje - whieee, chapters is binnen says: daar hou je toch wel van? Stefje - whieee, chapters is binnen says: van vaak genoemd worden :z |
Citaat:
|
Liefste forummer : Saar Knapste forummer : Headliner en Dextor heeft ook wel nog iets :p Beruchtste forummer : Joey B Grappigste forummer : Saar Meest sexy forummer : pfffffff, moet ik jullie eerst in het echt zien, zo dat ik jullie sex-appeal kan meten :) Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : Dimas & Drama Forummer die een ban mag krijgen van je : - Forummer die terug geunbanned moet worden : niemand Meest tactloze forummer : Forza Best postende forummer : - Forummer die echt eens een leven moet zoeken : - Forummer die je echt eens wil meeten : Bunny, Saar, ... en nog zoveel andere Forummer die het meeste woede opwekt : dat mens van paar dagen geleden :rolleyes: (de newbies dus) Forummer waar je het best mee om kan : Bunny? Forummer waar je het minst best mee om kan : pfp? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens Bloempjuh, Tijs.. Dubieus! 8) Of heb je dat op een tactvolle manier, via sms, uitgemaakt? :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefste forummer : DA
Knapste forummer : Biffy Beruchtste forummer : Wolfhawk Grappigste forummer : ydp Meest sexy forummer : Saartje Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : Koelkast Forummer die een ban mag krijgen van je : Forza Forummer die terug geunbanned moet worden : niemand? Meest tactloze forummer : Forza Best postende forummer : Dext0r Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Forza Forummer die je echt eens wil meeten : iedereen wel eig. Forummer die het meeste woede opwekt : niemand Forummer waar je het best mee om kan : jah........ Forummer waar je het minst best mee om kan : Forza, JoeyB, Joy_RFJK ofzow :? |
weet de helft niet, maar goed :p
Liefste forummer : Anoesjuh, RandyJC, Bartje518, bop Knapste forummer : zijn veel knappe hier, als je dan toch moet kiezen.. Bart :p Beruchtste forummer : Forza (ik loop mee, met de rest :p) dies wel aardig berucht :+ Grappigste forummer : vond joeyB wel grappige posts hebben Meest sexy forummer : geen I.D Meest naïeve forummer : zou ik niet weten Intelligentste forummer : zitten een paar intilligente tussen :+ Forummer die een ban mag krijgen van je : niemand echt.. ben heel vredelievend :p Forummer die terug geunbanned moet worden : weet nie eens wie der gebanned is behalve joeyB Meest tactloze forummer : weet ik ook niet :+ Best postende forummer : wie post der sowieso goed hier :p Forummer die echt eens een leven moet zoeken : mezelf :Y) ow, en denden 100 piek ook wel. Forummer die je echt eens wil meeten : áls ik zou meeten :p erm.. Bart, Darkangel, anoesjuh en randyJC nog een keer natuurlijk! Forummer die het meeste woede opwekt : niemand echt.. Forummer waar je het best mee om kan : Anoesjuh, RandyJC, bop, Bartje518 Forummer waar je het minst best mee om kan : kan met iedereen wel omgaan van t forum:? voor zover ik weet :+ zo zijn we ook gauw klaar mee :Y) tering, wat veel smileys :d |
Liefste forummer : kleine selectie: cotn, Saartje, Raspberry Knapste forummer : Biffyclyro Beruchtste forummer : Forza Grappigste forummer : FunFair, DA, Kampie, BW is soms wel sarcastisch 8-) Meest sexy forummer : Saartje :o Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : Ar-tuur Forummer die een ban mag krijgen van je : Kire Forummer die terug geunbanned moet worden : Phitje's IP op de HvA :+ Meest tactloze forummer : Forza Best postende forummer : FoL, Ar-tuur Forummer die echt eens een leven moet zoeken : niemand, iedereen heeft al een leven, sommigen moeten t alleen weer naar boven halen Forummer die je echt eens wil meeten : o.a Chica, Lizz, Saartje, DA Forummer die het meeste woede opwekt : geen een, word niet zo snel kwaad Forummer waar je het best mee om kan : Raspberry, Nightwolf, 0vera, Chica Forummer waar je het minst best mee om kan : Forza, Helena |
nah lekker dan, ik ben niet eens lief of grappig ofzo, alleen maar knap? en das nie eens waar :+ maja :{ tis niet anders he!
ik ga ook wel even invullen. ook al weet ik niet of ik nou nog wel iemand lief vind :p maja. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Citaat:
8) |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Invullen !!!
Citaat:
maar je zal wel begrijpen dat je mij veel chocola moet geven voor ik je vergeef he :p |
Liefste forummer : Pffffff, weet ik veel Knapste forummer : Tim_ Mu denk ik :S Beruchtste forummer : Forza en JoeyB Grappigste forummer :Stevie Meest sexy forummer : Hehehe.... Niemand dus. Meest naïeve forummer : Was da? Intelligentste forummer :Nightwolf denk ik Forummer die een ban mag krijgen van je :Forza Forummer die terug geunbanned moet worden : Is Irene gebanned of gewoon niet meer op forum anders zij. Meest tactloze forummer :Kire Best postende forummer : :? Forummer die echt eens een leven moet zoeken :Yo de plo Forummer die je echt eens wil meeten : Weet niet Forummer die het meeste woede opwekt : JoeyB Forummer waar je het best mee om kan : Nightwolf Forummer waar je het minst best mee om kan : JoeyB en Lizz |
Ik heb een lijstje... maar ik denk dat hier veel commentaar gaat op komen... Just learn to live with it... zou'k zeggen... :)
:] :] :] Liefste forummer : NightWolf, Psychobunny, Sedes Knapste forummer : Headliner, BlueWolf, Phitje Beruchtste forummer : JoeyB Grappigste forummer : FunFair Meest sexy forummer : MarvinV, Riddler, Dext0r Meest naïeve forummer : Essebes, x-lizz-x Intelligentste forummer : BirdOfPrey, PFP, Ar-Tuur Forummer die een ban mag krijgen van je : / Forummer die terug geunbanned moet worden : / Meest tactloze forummer : JoeyB Best postende forummer : BirdOfPrey, AmbyPur, COTN Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Kire, maar eerder iemand die hem nederlands kan leren :p Forummer die je echt eens wil meeten : De hele waslijst : Bartje518, Stevie, Dupke, Phitje ;), Dext0r, Headliner, the6thegate, Sedes, NightWolf, BirdOfPrey en iedereen die mij eens wil zien ofzo :) Forummer die het meeste woede opwekt : Judith14 Forummer waar je het best mee om kan : Psychobunny, NW, BW Forummer waar je het minst best mee om kan : xLesjuhx, Biffyclyro |
Citaat:
héhé, iedereen geprobeerd te vermelden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.