![]() |
Forum Medewerkes
Leerlingen.com Forum Super Moderators
Username Location Contact LoeLoe VenrayCity Leerlingen.com Forum Mannelijke Moderators Username Location Contact Plankje Hengelo dext0r Bovenkarspel Ar-Tuur Silvolde Bird Of Prey Amsterdam Dimas Leiden Leerlingen.com Forum Vrouwelijke Moderators Username Location Contact Linnea Hier&Hilversum Leerlingen.com Forum Mannelijke super moderators Username Location Contact Nightwolf oosterhout Hoe ken t dat Irene hier niet meer bij staat, maar wel een stukkie naar onder :? |
Ze is geen super moderater meer maar nog wel moderater:?
|
:Ik heb haar status veranderd in gewoon lid, daarom staat ze er niet meer bij maar ik heb haar naam nog niet weggehaald bij aan de bar en meidenforum als moderator, daardoor lijkt het alsof ze nog steeds daar fb is maar op dit moment heeft ze niks van rechten.
|
Citaat:
Zielig :) |
Citaat:
we zijn VRIJ :d:d:d O-) |
Citaat:
|
is ze nu eig. al gebanned? :)
|
Citaat:
Of heeft zij nu ook, zoals ze zelf 'eiste', ook haar meidenforum-ban te pakken? :Z |
Citaat:
|
Citaat:
Maar is irene nu geband? of tenminste toegang tot meidenforum ontzegt? |
die kan nu niet meer op haar naam en ik wacht al een tijdje op een mail maar dat doet ze blijkbaar niet :+
|
die is de laatste dagen niet meer on geweest :no:
|
Citaat:
|
oh dan heb ik dat gemist :)
ohja ik zie t |
Wat gaat er nu gebeuren dan :? Irene weg, Linnea weg :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil me wel over laten halen om mod. te worden op het meiden forum O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het zwak van haar...
Ze verkloot haar voorbeeldfunctie wel mooi... Mja, kga me er nie over uitspreken... :{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.