![]() |
Hehehhe lekker wat plannen voor volgend jaar :p
Dit ga ik dus allemaal doen:
10-daagse reis Griekenland Weekje Barcelona Waldrock week Terschelling met voetbalteam 3 weken met ouders op de boot Lowlands Pffftt... dat word druk maar wel cool :d :9 |
jaloers
:aai: let love rule the world |
Citaat:
|
leuk
ik ga denk ik 6 weken werken en 2 weken met vrienden ergens naar toe waarschijnlijk word het iets van belgie of rusland |
hehe beterz :7
ikke lekker naar schotland t in the park en reading in engeland lekker sparen :7 |
cool :thumbsup:
ikke ga: 1 week new york met school lang weekend parijs met school weekend engeland, duitsland of italië met mijn voetbalteam en dan moet ik nog plannen voor de zomervakantie :D |
Citaat:
|
ikke ga:
1 week naar turkije 1 week kamp met handbalclub naar parijs met school weekend weg met handbalteam 5 weken naar amerika en nog 1 week naar turkije 8-) |
hoe da fuck kom je aant geld?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus, deden wij dat maar. Wij gingen naar Florence in Italië, wat overigens ook wel gaaf was.. maar New York :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En in de winter een weekje Londen Maar met de middelbare school kwamen we ook niet verder dan Llorett en sikreisje naar Oostenrijk (Goh wat klinkt dat slecht hahaha!) |
als ik tegen die tijd het geld heb, 10 dagen spanje:z
|
voor de zomer vakantie moeten we het nog ff overleggen kreta of malta ofzo?
voor de rest zie ik het wel..plannen op het laatst is juist leuk |
Citaat:
werken dus.. |
ik ga volgende zomer gewoon werken en naar virginia beach en/of hawaii, bermuda of california8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.