![]() |
Poll onderwerp
Er bebeuren de laatste tijd zoveel dingen op het forum dat ik het volgende voor wilde stellen.
Zou het niet mogelijk zijn een nieuw onderwerp ergens neer te zetten waar door de FBers of beheerder een onderwerp gepost kan worden waar vervolgens over gestemt kan worden. Nu gebeurt het ook weleens dat er een onderwerp geopend word maar altijd door elkaar heen. Dan weer hier dan weer daar... |
waar is je poll dan? ;) :?
|
Citaat:
als er iets nieuws komt op LL moet er eerst een poll komen om te kijken of de leden het wel goed vinden meer inspraak dus |
ja ik dacht al dat ik m niet snapte :yes:
maar ligt er aan waar t over gaat dan huh? :? |
ja tuurlijk ligt het eraan waar het over gaat. Maar het gaat er hierom dat er niet ineens dingen veranderen zonder dat er bericht van is gekomen.
|
vooral als wij als Staff er niks over weten :+
maar ja, misschien wel goed idee......kan niet echt zeggen dat ik hier negatief of positief tegenover sta :) |
het kan de vriendjespolitiek verminderen
alle FB(+) zijn tot nu toe zonder enige inspraak van leden gekozen maar ik denk trouwens niet dat het echt uit maakt of de leden ergens tegen zijn, het word meestal toch wel door gevoerd |
ik snap niet zo heel goed waar er dan meer invloed over moet ontstaan. Zoals een nieuw thema forum en dergelijke is er al de leden staff en hier kunnen altijd al dingen in worden aangedragen.
Ik vraag me dus af waar je op doelt waar je nu precies meer invloed in wil hebben. Zaken als welke mensen gebanned worden en dergelijke ? |
misschien dat ie op o.a. smilies doelt? :?
|
Citaat:
Jullie weten best waar ik op doel. Forza was ineens fb toen weer niet toen kwam er ineens een of ander gozertje met de naam RedBull opdagen.... Iedereen is pist en jullie doen maar door. Ik probeer gewoon iets aan te dragen maar goed als jullie zo doorgaan verneuken jullie zelf het forum en niet wij. |
Citaat:
|
Je bedoelt een soort poll elke keer dat er een verandering aan komt om zo de leden erbij te betrekken?
Dan zou je op enige schaal moeten bepalen bij wat voor soort beslissingen dit is en hoe groot de invloed mag zijn van de leden. Over het algemeen zou het mischien een goed idee kunnen zijn. |
Citaat:
|
Ja het zal zeker een goed plan zijn..
Leden voor meer invloed! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
zodat wij kunnen reageren |
Citaat:
|
Cool, mag ik dan ook lid worden ?
Dan mag ik misschien ook meebeslissen als er nog eens een FB komt |
Citaat:
|
Citaat:
dus als jij mensen polst over het willen worden van FB heeft deze zeker ook geen enkele waarde meer tegenwoordig? :z |
jawel we hebben zelf de toestemming gekregen dat we zelf ook mensen mochten uitzoeken :yes:
goed huh ;) verwacht je trouwens morgen ofzo aan een threat waar je voorstellen kan doen :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.