![]() |
Als die hele PM nou eens word afgeschaft
scheelt ook weer een hoop gezeik8) O-)
|
*gaat akkoord*
|
Wacht op de eerste die roep:
"PM --> slotje!" |
kan dit niet via PM ?
|
Persoonlijke Massages zijn toch altijd wel heerlijk hoor :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nu op precies te zijn 5:11 PM
|
eigenlijk kan dit wel via pm
|
Een PM heet een PM omdat het een Private Message is. Oftewel bestemd voor een iemand, vaak speciaal gericht aan iemand. Het hele forum hoeft niet een bericht te lezen wat aan 1 persoon gericht is :)
Voorbeeld: Jij zit op school en "Flipje" is een klasgenoot. Jij geeft door dat je morgen het 2e uur pas aanwezig bent zodat jij niet meefietsts met Flipje. Dat is iets wat het hele forum niet echt hoeft te weten maar wat je dan via PM kan doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we schaffen het forum af en doen gewoon alles via pm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om het nog hypothetischer te maken: Wat nou als je dezelfde boodschap ook aan Keesje, Floortje, Saartje, Henkie, Troelaatje en Jan-Peter-Constantijn moet melden? Om het nog hypothetischer te maken: wat nou als je telefoonlijn net ook plat ligt en het te bewolkt is voor rooksignalen? :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat kan ik niet aan:(
|
Citaat:
|
|
PM's zijn leuk:kwaad: :[ :kwaaist:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit zijn hier een hoop leden geweest die graag zo'n functie erbij wouden hebben. Zat wel bij het forum maar was niet geactiveerd ofzo. Toen hebben de beheerders dat wel gedaan en zie daar, de PM was geboren.
Ikzelf vind die dingen af en toe verrekte handig dus ...van mij mogen ze lekker blijven staan (en ik verwacht ook niet echt da die dingen verdwijnen na dit topic maar dat terzijde). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.