Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Als die hele PM nou eens word afgeschaft (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36300)

The6thgate 10 September 2003 16:08

Als die hele PM nou eens word afgeschaft

scheelt ook weer een hoop gezeik8) O-)

psychobunny 10 September 2003 16:09

*gaat akkoord*

Tyskie 10 September 2003 16:09

Wacht op de eerste die roep:

"PM --> slotje!"

PFP 10 September 2003 16:09

kan dit niet via PM ?

Riddler 10 September 2003 16:10

Persoonlijke Massages zijn toch altijd wel heerlijk hoor :9~

psychobunny 10 September 2003 16:10

Citaat:

Originally posted by PFP
kan dit niet via PM ?
een ivo-kloontje :)

Tyskie 10 September 2003 16:10

Citaat:

Originally posted by PFP
kan dit niet via PM ?
Je had het iets anders moeten formuleren, dan had jij koelkast gewonnen... :+

RedBull 10 September 2003 16:10

Het is nu op precies te zijn 5:11 PM

The6thgate 10 September 2003 16:11

eigenlijk kan dit wel via pm

Ivo 10 September 2003 16:11

Een PM heet een PM omdat het een Private Message is. Oftewel bestemd voor een iemand, vaak speciaal gericht aan iemand. Het hele forum hoeft niet een bericht te lezen wat aan 1 persoon gericht is :)

Voorbeeld: Jij zit op school en "Flipje" is een klasgenoot. Jij geeft door dat je morgen het 2e uur pas aanwezig bent zodat jij niet meefietsts met Flipje. Dat is iets wat het hele forum niet echt hoeft te weten maar wat je dan via PM kan doen :)

psychobunny 10 September 2003 16:11

Citaat:

Originally posted by RedBull
Het is nu op precies te zijn 5:17 PM
je horloge staat 7 minuten voor :p

The6thgate 10 September 2003 16:11

Citaat:

Originally posted by Ivo
Een PM heet een PM omdat het een Private Message is. Oftewel bestemd voor een iemand, vaak speciaal gericht aan iemand. Het hele forum hoeft niet een bericht te lezen wat aan 1 persoon gericht is :)

Voorbeeld: Jij zit op school en "Flipje" is een klasgenoot. Jij geeft door dat je morgen het 2e uur pas aanwezig bent zodat jij niet meefietsts met Flipje. Dat is iets wat het hele forum niet echt hoeft te weten maar wat je dan via PM kan doen :)

ik weet wat het is hoor:+

psychobunny 10 September 2003 16:11

Citaat:

Originally posted by Ivo

ik vind jou heeeeeeeeeeelemaal niet leuk...moet dit ook via pm?

The6thgate 10 September 2003 16:12

Citaat:

Originally posted by The6thgate
of is dat ook n pm geval:?

PFP 10 September 2003 16:12

we schaffen het forum af en doen gewoon alles via pm

The6thgate 10 September 2003 16:13

Citaat:

Originally posted by PFP
:D

psychobunny 10 September 2003 16:13

Citaat:

Originally posted by PFP
heeej,jij nam mn post af,dat wou ik zeggen :kwaaist:

Tyskie 10 September 2003 16:13

Citaat:

Originally posted by Ivo

En als je het nou tegen Flipje en Hansje wilt zeggen en dat terwijl je msn+ hotmail er net uit knalt en niet meer opstart...

Om het nog hypothetischer te maken: Wat nou als je dezelfde boodschap ook aan Keesje, Floortje, Saartje, Henkie, Troelaatje en Jan-Peter-Constantijn moet melden?

Om het nog hypothetischer te maken: wat nou als je telefoonlijn net ook plat ligt en het te bewolkt is voor rooksignalen?

:+

Ivo 10 September 2003 16:13

Citaat:

Ik leg ook uit waarom PM niet moet worden afgeschaft, niet omdat ik denk dat jij het niet snapt :P

Ivo 10 September 2003 16:14

Citaat:

Originally posted by Tyskie
En als je het nou tegen Flipje en Hansje wilt zeggen en dat terwijl je msn+ hotmail er net uit knalt en niet meer opstart...

Om het nog hypothetischer te maken: Wat nou als je dezelfde boodschap ook aan Keesje, Floortje, Saartje, Henkie, Troelaatje en Jan-Peter-Constantijn moet melden?

Om het nog hypothetischer te maken: wat nou als je telefoonlijn net ook plat ligt en het te bewolkt is voor rooksignalen?

Duivenpost dan natuurlijk :+

Riddler 10 September 2003 16:14

Citaat:

dan is de wereld al vergaan :p

psychobunny 10 September 2003 16:14

Citaat:

Originally posted by Ivo

Nu mag ik ff hé :) een forum noemt een forum omdat het voor iedereen bedoeld is. Wat je hier zet zijn dingen die je met iedereen wil delen. Pm is dan al eerder voor de meer privé-dingen bedoeld. dus als een persoon hier iets neerzet wilt dat zeggen dat hij/zij dit met iedereen wil delen en moet jij niet zeggen dat dit via pm moet gebeuren want die persoon wil dit duidelijk met iedereen delen. nah :)

The6thgate 10 September 2003 16:15

Citaat:

Originally posted by Ivo
en als daar nou een te sterke wind voor is:?

Tyskie 10 September 2003 16:15

Citaat:

Originally posted by Ivo
O, was ik vergeten te zeggen dat er tegenwoordig weer vogelpest heerst hier... :+

psychobunny 10 September 2003 16:16

Citaat:

en als daar nou een te sterke wind voor is:?
"let's fox him"... robin hood,man in tights :p

Ivo 10 September 2003 16:18

Citaat:

Originally posted by psychobunny
"let's fox him"... robin hood,man in tights :p
Je was me net voor :)

PFP 10 September 2003 16:18

Citaat:

Originally posted by psychobunny
heeej,jij nam mn post af,dat wou ik zeggen :kwaaist:
:kwaaist:

psychobunny 10 September 2003 16:20

Citaat:

Originally posted by PFP
:kwaaist:
[IMG]http://www.heerenvanh7.nl/smilies/frowntagadas.gif[/IMG]

chica 10 September 2003 16:20

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat kan ik niet aan:(

The6thgate 10 September 2003 16:22

Citaat:

Originally posted by chica
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat kan ik niet aan:(
hadden we jou wat gevraagd dan?:p

PFP 10 September 2003 16:24

http://members.lycos.nl/defunhuis/sm...milliedans.gif

Raspberry 10 September 2003 16:28

PM's zijn leuk:kwaad: :[ :kwaaist:

chica 10 September 2003 16:32

Citaat:

hadden we jou wat gevraagd dan?:p
nee maar ik geef geen toestemming:(

Nightwolf 10 September 2003 16:40

Citaat:

en Jan-Peter-Constantijn
hela.....niemand die zo achter elkaar heet :p

LoeLoe 10 September 2003 16:43

Ooit zijn hier een hoop leden geweest die graag zo'n functie erbij wouden hebben. Zat wel bij het forum maar was niet geactiveerd ofzo. Toen hebben de beheerders dat wel gedaan en zie daar, de PM was geboren.

Ikzelf vind die dingen af en toe verrekte handig dus ...van mij mogen ze lekker blijven staan (en ik verwacht ook niet echt da die dingen verdwijnen na dit topic maar dat terzijde).

The6thgate 10 September 2003 17:31

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
(en ik verwacht ook niet echt da die dingen verdwijnen na dit topic maar dat terzijde).
was ook niet de intentie:z

Stevie 10 September 2003 17:36

Citaat:

dan voeg je Flipje, Hansje, Keesje, Floortje, Saartje, Henkie, Troelaatje en Jan-Peter-Constantijn aan je buddy list toe en dan stuur je heel je buddy list tegelijk een pm 8-)

Tyskie 10 September 2003 17:37

Citaat:

Originally posted by Stevie
dan voeg je Flipje, Hansje, Keesje, Floortje, Saartje, Henkie, Troelaatje en Jan-Peter-Constantijn aan je buddy list toe en dan stuur je heel je buddy list tegelijk een pm 8-)
Ik heb echter heel postend ll.com toegevoegd aan mijn buddy-list.. :{ Kan ik het net zo goed op het forum zetten.. :z

Stevie 10 September 2003 17:38

Citaat:

Ik heb echter heel postend ll.com toegevoegd aan mijn buddy-list.. :{ Kan ik het net zo goed op het forum zetten.. :z
dan mag het stiekem wel denk ik 8)

hegje 10 September 2003 17:45

Citaat:

Originally posted by Stevie
:? dan doet internet het toch nir meer.

JoY_RFJK 10 September 2003 17:59

8) http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=626420

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.