![]() |
Leuke dingen voor tussen men agenda
Het ding zit nog niet vol genoeg...
Als je orgineel genoeg bent mag je in men agenda voor de rest van 't schooljaar 8-) :Y) |
ik tot mn nek ingepakt in chocolade :p
|
foto van mij :o
|
zoek je rijmpjes ?
|
Citaat:
|
gedroogde bloemen :love:
|
Citaat:
"Ik kom" "Ik ga" |
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal fototjes van je diertjes nemen en die er in plakken moet ik ook nog doen *schrijft op hand*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb men huisdieren allemaal doodgedaan... Men goudvis vergiftigd en men garnalen teveel eten gegeven :d |
Citaat:
op de mijne kleven: foto van tim,A4-formaat, en op de achterkant: die durexfoto,foto van els en saar,foto van lot en ik. en het tekentje van scapa |
Citaat:
ik heb ook allemaal fototjes van KVW en allemaal song teksten in me agenda en fototjes van me neef en van een vriend en van vriendinen :) *schrijft op hand* moet nog een agenda legger maken anders weet ik niet op welke bladzijdeO-) |
Citaat:
|
je kan met gedroogde bloempjes de kaft beplakken zodat het heerlijk gaat ruiken in je handtas :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn agenda is roze met bolletjes,
en er hangt nx op... En er tussen zitten : Het kaartje van Phitje, Foto van een jongen, foto van een liev meisje (=bunny) en een kaartje van de quick met een hartje op :d |
Ik ben niet bijgeloving, want dat brengt ongeluk
|
Je tepel
|
Citaat:
|
mijne is ook volgeplakt met van die boomerang kaarten enz...
en adnere kaarten :9 enne plaatjes vna geile kerels natuurlijk |
*heeft geen agenda*
|
leuke foto's van mensen die jou kennen
plaatjes van bekende mensen die jou niet kennen tekeningetjes sketches gedichtjes ditjeendatjesverhalen van iemand anders tijdens een saaie les ansichtkaarten uit ijsland collage van frutsels met leuke herinneringen stickers van stoere bands een spiegeltje wanneer je beetje ijdelheid bui hebt :+ :) possibilities are endless.. :Y) |
Agenda's... puur geldverspilling. Tegenwoordig krijgt bijna iedereen zo een TKMST agenda. :thumbsup:
|
ik was dus niet de enige :? maar belgen krijgen vast niet zo'n agenda :p
|
vorig jaar stond ik bij 2 meiden veelvuldig in hun agenda geplakt :o.. was wel een hele eer :7
ohja, en welk kaartje van me zit in je agenda dan meid? :+ |
Agenda??
Wat is dat??? Oww dan kan je zien welke dag et vandaag is.... 8) Hmmm handig zo'n ding. :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.