![]() |
Holland! Holland!
We moeten die Tjechen ff slopen zometeen!!
Koller is een mietjee!!:7 |
jij ooook!!!! :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg niks, heeft toch geen zin, me pc heeft namelijk geen stemherkenning
|
Citaat:
|
hoe laat begon dat ook alweer? :+
|
Citaat:
|
*zucht*
|
IIIIIIIIIIIIVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
dit kan in een PM :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Edit
Beetje inhouden he :) - Ivo |
Citaat:
|
Tjechen moeten kapoottttttttttt. Sukkels daar. Maarja. Ik gok op een 2-1 verlies voor Nedelland
|
edgar davids is een kneussss
|
Citaat:
|
van der sar ook weer met zn mooie actie|:(
|
Wat hebben de tsjechen misdaan? Ik denk dat we de hollanders daarzo mara even moeten slopen :7
|
we liggen er uit
goed werk :respect: |
godver.....3-1.....wat is dat nou weer voor iets triest van ons elftal?
|
Citaat:
|
Balen dit :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terrechte nederlaag.. we waren gewoon kansloos. Punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
maja...over de hele wedstrijd gezien ist idd wel terecht dat er is verloren |
Als Davids ook maar enige vorm van intelligentie had had hij dat zelf kunnen voorkomen.
Die scheids geeft gewoon geheel terecht een penalty + rode kaart... Voor de rest is dit elftal prut, maar dat is vooral aan Advocaat te danken.. Had dan van Gaal gehouden zeg.. |:( |
Ok Nederland was slecht maar Tsjechië was ook absoluut niet sterk.. 1e helft 3 kansen 2 doelpunten.. :{
maar idd had NL ook beter moeten doen.. wat een gepruts.. :{ |
hehe, hoe zit het nu met jullie kansen om door te gaan ?
Belgie - Kroatie trouwens 2-1, wat mijn voorspelling was :yes: Wij moeten de volgende match winnen en hopen dat de Kroaten niet winnen tegen Bulgarije willen we nog naar de barragematchen gaan, anders liggen we er mooitjes uit |
Nederland is zo goed als zeker van die play offs... Maar met deze instelling kunnen we beter gaan jeu de boulen... :kwaaist:
|
wakka wakka woekoe,
wakka wakka woekoe, wij gaan nog naar EK toeeee wij gaan nog naar EK toeeee wakka wakka wakkaan wakka wakka wakkaan het volgende land gaat eraaaan het volgende land gaat eraaaan (doelt dus op play-off en niet op Moldavie :7) |
Citaat:
|
met een beetje geluk worden de play-off's nederland - belgie
is altijd leuk :+ |
ach die kerel gaf bij davids bij elke poep of scheet een overtreding.. paar van die duwtjes en geel kreeg ie.. kerel.. tis geen wijvensport... 2e gele kaart was wel terrecht.. niet echt zwaar.. maarrrjaaaaaaaa KLOTEEEEEE
|
hopelijk liggen ze er snel uit :thumbsup:
|
Citaat:
|
Deze topic gaat dicht, sport hoort deze eigenlijk maar er is beetje veel offtopic gepraat hier he :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.