![]() |
winterrr
ik heb zin in de winter:love: als t gaat sneeuwen:love:
met kerst, en al die lichtjes:love::9 ik wil gezelligheid:+ en jah ik verveel me, topic van een hoog niveau :z |
:yes: warme chocomelk, dicht tegen mekaar aan kruipen :love: :yes:
|
sinterklaas en kerstkadotjes :] :]
|
geef mij maar iets d'r tussen in, lente of herfst
|
Re: winterrr
Citaat:
heb ik ook wel zin in vind de tijd rond kerst altijd gezellig. leukste tijd van het jaar... 8) |
Citaat:
-met de slee jackass gaan nadoen:z -ijsfietsen -1e klassers bekogellen :d kep er zin an |
hmm ja is soms wel gezellig, de kerstvakantie enzo!!
Sneeuw is soms ook wel leuk, maar soms heb ik toch wel liever de zomer, lekker warm & naar strand toe :) |
Met fiets en al omvallen omdat het weer eens glad is! Nee, liever niet! :+
|
rondlopen in tshirt :thumbsup:
|
bevriezen van de kou als je op de fiets zit :?
leuuuuuuuuuuuuk 8| |
Citaat:
maar de zomer en winter zijn leuk in de zomer lekker ijs eten en in de winter er lekker mee spelen |
ik heb geen zin in de kou
|
brrrrr, nee nu even niet:)
|
Citaat:
|
de kerstvakantie is wel cool ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aaaah Kerstmis is de leukste tijd van het jaar! :yes: :love: |
nee doe mij maar zon, zee, strand 8-)
|
Citaat:
|
lekker voor de haard,samen met mn vriend in een dekentje gewikkeld,warme choco aan het drinken,lekker filmpje aan het zien,lichtjes van de kerstboom in het schemerdonker...hmmm,winter :love:
|
Re: Re: winterrr
de meeste mensen hebben toch wel gezelligheidsgevoel :7:love:
Citaat:
|
Jah de winter vind ik ook altijd een geweldige tijd :)
|
Kerstvakantie, op je bek gaan op de fiets, gave sjaals & mutsen, dikke winterjassen, sneeuwballengevechten, kerstmis, lichtjes, gevulde koeken, warme choco, pepernoten, speculaas, sinterklaas & kerstcadeautjes, kerstboom, van die coole kerstmannenmutsen, uitslapen, tegen de verwarming zitten, handschoenen, appelflappen, oudejaarsconference, wolkjes als je uitademt, bevroren ruitenwissers, afgevroren vingers, JAH! Kheb wel weer zin in de winter! En die eerste warme zonnestraaltjes & die thermometer die een paar graadjes omhoog gaat in t voorjaar dan daarna :thumbsup:
En we hebben t maar ff niet verder over opgevroren straten, regen, ijskoude wind, 12 km naar schoolfietsen in de vries, overvolle bussen, kapotte verwarmingen en griep :wave: |
De winter is de enige leuke periode waar de pauzes van school leuk zijn( Zonder in pauzes blowen meegerekent O-) ) Sneeuwballen ( Met ijs erin :] ) naar elkaar gooien O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is juist cool . Bij elke bocht kans dat je op je bek gaat is leuk :Y) . Of je fiest met ze zessen ofzo bij elkaar en voorste valt en je raad al wat er daarna gebeurt :p |
winter is idd gezellig, maar ik heb liever een lekker warm zomers verblijf aan t strand
|
winter is altijd wel gezellig, das waar, das ook het enige leuke eraan, buiten slecht weer enzo, maja hoort erbij, en het went wel, heb je weer iets om naar uit te kijken--> zomer:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.