![]() |
boxjes en subwoofer....
aansluiten op je dvdspeler zonder instructieboekje gaat niet goed :no: 8)
|
n00b...
|
bij mij anders wel O-)
|
Re: boxjes en subwoofer....
Citaat:
me=:7 hahaha :P you=|:( |:( |:( |:( |
is toch gewoon een kwestie van logisch nadenken? Je weet toch wat in en output is?
|
ja joh, alsof iedereen van de wereld perse moet weten hoe je t precies moet doen :O
en ja ik ben een n00b, t is niet zo dat ik dit vaker heb gedaan 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien toch eens de boekjes erbij pakken, ipv achter de pc zitten, dat helpt niet echt hoor:+
|
Citaat:
|
ik heb geen idee waar die liggen, m'n moeder wel maar die komt pas om half 12 thuis...nog een 5 kwartier te gaan dus :p en Ko, je hebt vast gelijk :+ alleen geen idee wat dus :p
|
dan toch maar eerst het boekje lezen
|
niet meer nodig want iemand heeft me al beter geholpen op msn :D die gast is een genie :thumbsup:
|
eitje man.... heb ook me 6.1 boxen zo aangesloten zonder briefie erbij 8)
|
:?
nou ja, ik merk nu wel een probleem....alleen links en rechts doen t, center en subwoofer niet :no: net deed subwoofer t wel :? |
Citaat:
|
mode staat op 5.1 channel, downmix off en de rest van de boxjes aan, bij test tone doen ze t alle 3 alleen bij muziek afspelen doet center t niet en subwoofer heel zacht
|
ohja stekkers zijn uiteraard zover mogelijk erin geduwd :)
|
is het alleen met je muziek programma dat je zo kut hoort of ook andere muziekprogramma's??
selecteer met winamp een andere output, misschien dat dat helpt :? het is dus softwarematig iets scheef ingesteld wat jij veranderd hebt. Zoeken dus zou ik zeggen :D ik ga maffen, laterzzz |
sukkel, lees m'n eerste post eens :p :+
|
vet.. dat kan ik wel :yes:
*voelt zich goed* :p nw.. na een keer doen weet je het voor altijd... en ook na niet een keer doen, tis toch logisch of ben ik nu een doos? :* erop iig |
Citaat:
In het eerste geval is het niet gek dat die het niet goed. In het tweede geval zou die het gewoon moeten doen. Je kunt trouwens wel speciale 5.1 muziek cd's kopen die wel gewoon gebruik maken van alle boxen. |
over center heb je gelijk idd :o maar de subwoofer geeft heel zacht geluid en dat hoort toch nie lijkt me? :?
vanmiddag uit school maar ff verder kijken of ik t kan oplossen :) oh en Nynke.....ik snap wat je bedoelt alleen heb ik geen idee wat t is :p |
Kampie heeft bij Expert (daar wordt je wijzer van) gewerkt en weet dat dus wel.. 8-)
|
wanneer kom je langs, Arjan? :p :+
|
Citaat:
pss maar succes.. :d |
Citaat:
Kampie is duur hoor! :+ |
Citaat:
|
dat zou ik wel willen :+
Kampie: een kopje koffie met iets lekkers d'r bij :Y) |
:| NW ... een ding.. je kan NIET verliefd worden op je zus :p
|
Citaat:
Citaat:
|
ja heeft m'n moeder gisteren gemaakt :d
Citaat:
|
Citaat:
|
:?
geen idee wat ik precies veranderd heb maar nu werken ze allemaal :? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.