![]() |
Dit forum.............................
Is kl*te! waar post je je reclame? waarom geen avatar?
Waarom geen hoi en welkom op dit forum. Dit is een zelfde sorrt forum: *edit* Tien keer beter maar waarom is het hier dan zo adners? |
omdat dit forum niet dat forum is
en als je het daar azo fijn vind dan ga je toch lekker daar naartoe:wave: :wave: :wave: |
Daar kom ik al vaak........................................
Maar waarom geen links van mijn eigen forum...............een onderwerp over een spel..................................Enemy-Territory en RTCW................................... Link staat op mijn signature :] |
Als je reclame wil dan betaal je daar maar voor en zet je een advertentie in de nationale krant :yes:
|
wat is je probleem? als je het hier niet goed vind begin je een eigen forum of ga je naar een ander
:Z |
Ik heb mijn eigen forum....................................
*edit* ...........................slim dat probeer ik juist te vertellen!!!! :kwaaist: |
wat een laag niveau zeg. :no:
|
Lekker aardig zijn jullie hier :kwaaist:
|
dat doe jezelf door zo dom onderwep te beginnen.
|
Citaat:
|
hoi wat is nou jou site? :7
want ik zie alleen maar stippeltjes:'( |
je doet het gewoon verkeerd :yes:
en als je het niet leuk vind dan ga je maar weg (voor jou 10 andere) |
Op een forum moet je aardig zijn. :yes:
|
Niet getreurd maar opgepleurd....
|
:no: Wat een zeikgast zeg, ga maar lekker weg*vriendelijke toon*en ga ergens anders lopen braggen over jou fantastsich forumpje.
Persoonlijk denk ik dat een forum dat tien keer beter is dan deze niet bestaat. Nou kan je blijven en gezellig doen, of ophoepelen naar je eigen forumpje. Nou zijn we nou niet aardig hier op dit forum??? |
lol :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.