Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Vooroordelen!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36398)

amyn3m 12 September 2003 16:03

Vooroordelen!!

Er zit een afghaanse jongen bij mij in de klas bij een aantal vakkuh... iedereen op school noemt hem Achmet...waarom?? zo heten ze tog allemaal!! hijs trouwens nie te vertrouwen volgens de meerderheid...of ze hem echt kennen?? NEE!!!

DUS MENSEN! HOUD JE VOOROORDELEN FF VOOR JE, WIL JE!!!!!

dank u.... ghe ghe

:thumbsup:

Dimas 12 September 2003 16:05

doink?

liekpiek 13 September 2003 09:01

tsjaa...als iedereen er nou zo over dacht...

FiZz 13 September 2003 10:34

goh... zo had ik het nog nooit bekeken :{

Forza 14 September 2003 10:45

Re: Vooroordelen!!

Citaat:

Originally posted by amyn3m

Er zit een afghaanse jongen bij mij in de klas bij een aantal vakkuh... iedereen op school noemt hem Achmet...waarom?? zo heten ze tog allemaal!! hijs trouwens nie te vertrouwen volgens de meerderheid...of ze hem echt kennen?? NEE!!!

DUS MENSEN! HOUD JE VOOROORDELEN FF VOOR JE, WIL JE!!!!!

dank u.... ghe ghe

tja jij kent hem zelf ook niet dus wie weet is ie wel echt niet te vertrouwen!! heeft ie iets gedaan waardoor die echt niet te vertrouwen is, kind van 4 betast en zegge ze daarom dat ie niet te vertrouwen is, maarja jij geloofd het weer niet want jij denkt :elke buitelander wordt zwartgemaakt dat ze niet te vertrouwen zijn. DUS zijn ze het automatisch wel

DUS MENEER/MEVROUW HOU JE VOOR OORDELEN VOOR JE!

amyn3m 14 September 2003 10:46

tjsaa wel meer mensen niet... :no:

amyn3m 14 September 2003 10:49

Re: Re: Vooroordelen!!

Citaat:

Originally posted by Forza
tja jij kent hem zelf ook niet dus wie weet is ie wel echt niet te vertrouwen!! heeft ie iets gedaan waardoor die echt niet te vertrouwen is, kind van 4 betast en zegge ze daarom dat ie niet te vertrouwen is, maarja jij geloofd het weer niet want jij denkt :elke buitelander wordt zwartgemaakt dat ze niet te vertrouwen zijn. DUS zijn ze het automatisch wel

DUS MENEER/MEVROUW HOU JE VOOR OORDELEN VOOR JE!

hijs net nieuw op school en niemand kent hem...MISSCHIEN heeft ie idd een kind betast, maar iedereen is toch onschuldig tot t tegendeel bewezen is???

de mening van de meerderheid is niet altijd een feit:x

Jan Lul 23 September 2003 18:52

nee, je moet mensen niet op hoe ze eruit of waar ze vandaan komen beoordelen.
Dus geef het door: HOUD JE VOOROORDELEN VOOR JEZELF!!!

amyn3m 24 September 2003 16:00

:respect:

PFP 24 September 2003 16:22

iedereen heeft altijd een vooroordeel opver iemand, dat kan je niet uit zetten.

sunnyflower 24 September 2003 16:39

maar ja je kunt het iig proberen:thumbsup:

Xero 24 September 2003 19:24

Maar soms is het niet te verkomen. :no:

henkstubbe 24 September 2003 20:32

achjeweetwel

Ik heb zoiets van, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is...

SpiNe 25 September 2003 19:00

ik noem ze altijd pieter

Atjeuh 26 September 2003 20:49

vooroordelen blijven er altijd :wave:

liekpiek 27 September 2003 18:04

Citaat:

Originally posted by Atjeuh
vooroordelen blijven er altijd :wave:
:yes: :wave: :rolleyes:

Dobbo 30 September 2003 19:06

ik denk dat ik zo ook wel heb maar ik geef iedereen het voordeel van de twijfel.. en ik werk met een helehoop buitenlanders... bijna iedereen en dat zijn super aardige mensen :thumbsup:

Chrizlybeer 30 September 2003 20:13

Re: achjeweetwel

Citaat:

Originally posted by henkstubbe
Ik heb zoiets van, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is...
Ik heb met buitenlanders hier meer zoiets van schuldig tot het tegendeel bewezen is.

En nou moet je niet gaan zeiken, want als je hier komt en je ziet een turk/marrokaan kan je dr gewoon vanuit gaan dat het een crimineel is.

No offence voor de turekn.marrokanen die niet hier wonen hoor, tegen jullie heb ik geen vooroordelen. (ja klinkt heel loos, maar zo is t nou eenmaal)
8)

psychobunny 30 September 2003 20:32

ik heb geen vooroordelen,ik haat gewoon iedereen die mij lastig valt :p turken,belgen,hollanders,i don't care

anoesjuh 1 October 2003 15:58

Citaat:

Originally posted by psychobunny
ik heb geen vooroordelen,ik haat gewoon iedereen die mij lastig valt :p turken,belgen,hollanders,i don't care
:yes: jah dat vind ik ook der word wel altijd gezegt van turken zijn vies blabla nah nederlanders net zo!!

rosa_angelkiz 4 October 2003 18:07

vooroordelen zijn de argumenten van de DWAZEN

rosa_angelkiz 4 October 2003 18:08

Re: Re: achjeweetwel

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Ik heb met buitenlanders hier meer zoiets van schuldig tot het tegendeel bewezen is.

En nou moet je niet gaan zeiken, want als je hier komt en je ziet een turk/marrokaan kan je dr gewoon vanuit gaan dat het een crimineel is.

No offence voor de turekn.marrokanen die niet hier wonen hoor, tegen jullie heb ik geen vooroordelen. (ja klinkt heel loos, maar zo is t nou eenmaal)
8)

sorry hoor maar slaat nergens op wat je allemaal zegt, dan moet je iedereen schuldig vinden niet alleen "buitenlanders"

amyn3m 7 November 2003 10:58

eyooo wat nou alle buitenlanders zijn crimineel?
Als dat zo zou zijn, zouden marokko, turkije etc.. een groot probleem hebben.... :no: Dit is discriminatie....

vooroordelen kun je trouwens niet vermijden nee... want de mens kijkt bijna tegen alles subjectief aan... maar wat je wel kunt doen is proberen bij bijvoorbeeld een eerste ontmoeting bij iemand..niet meteen een oordeel te vestigen, maar ff afwachten hoe die persoon echt is...
Ik wou alleen duidelijk maken dat je eerst iemand moet kennen voor je een oordeel over diegene kan uitspreken... O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.