![]() |
Iiiiiiiieeeeeehhhhhhhh
Jeeh! Kheb mn brief van Idols binnen...volgende week zaterdag om 18.15 in Amsterdam (nja..een hotel bij Schiphol..) moet ik..zijn dr nog meer mensjes die volgende week zaterdag moeten?
[edit] Dimas..:) 8) :wave: [/edit] |
wel zeggen bij welke stad je zit 8)
|
leuk :)
ben blij dat ik niet hoef te komen :+ |
gefeliciteerd :)
|
Ahhh leuk voor je :D
Gefeliciteerd :* |
het Ibis hotel?
Iig succes he! 8-) :* |
jij liever dan ik! succes!
|
Weet je al wat je gaat zingen ?
|
sterkte
|
succes :)
|
Citaat:
waarschijnlijk En anders Fire van de Pointer Sisters of I will survive :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kies trouwens wel non-bekende nummers uit. Dan kom je sneller wat door als je nummers kiest die 200 man ook doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop dat je óf vet slecht gaat zingen dat je op tv komt, óf dat je vet goed gaat zingen dat je ook op tv komt :p
|
Citaat:
|
mooi. en ik wil wel een handtekening van je krijgen voordat je beroemd wordt he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je trouwens al wat je gaat zingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
en als 'reservenummer' (dat moet :{ ) The Cardigans - Lovefool |
Citaat:
maar nu ik het terug lees snap ik dat ik niet echt duidelijk was :p |
succes joh!!!!! iehhhh hebben we straks een echte idol hier opt forum....:yes: :d
|
veel succes:) :thumbsup:
|
Citaat:
En ach, een idol op het forum. Zolang ze ons noemt is het wel best |
verstop je nu het nog kan:{
|
Kzal wel aan jullie denken als ik in mn champagnebubbelbad met mooie mannen lig ;)
|
:), hey post es een foto?, kank opletten wie je bent :)
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Kga over een kwartiertje heen..wish me luck :D:D:D
|
Citaat:
Maar Suc6 :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb op school bekeken hoe die ''idols'' uitgezogen worden geweldig:D nahja voor de managers dan:D |
Citaat:
en wel ff laten weten hoe het gegaan is he.. ! |
VERTELLL BEN JE DOOR?
|
jah ben ook nieuwschierig :)
|
Jammer jammer jammer :) Kwas de op een na laatste van de avond..bij het uitdelen van de nummers werd mijn achternaam als een van de laatste opgenoemd..nja..toen ik auditie moest doen waren de camera's al weg en de jury zat er ook zo bij van 'hehe, das dan eindelijk de 1199ste'.
Anyways, t zingen ging best lekker, ik kreeg de reactie 'Je kunt goed zingen, maar je behoort tot de middenmoot en wij zoeken de hoogste moot van Nederland.' Niks negatiefs dus, en ook niet echt iets waar ik iets mee kan, dus ik zit niet in een dip ofzo :D T was echt een heel tof daggie! Ik was samen met mn vriendje en mn twee buurjongens heen geweest (mn ene buurjongen deed ook auditie, en is ook niet door). Na Idols hebben we nog ff Schiphol & de trein onveilig gemaakt. Binnenkort fotoots op Foto&Plaatjes forum! Zo professioneel als Idols er op de tv uitziet is t in het echt niet hor! De spullen in de auditieruimte zijn gewoon ff afgedekt met blauwe doeken en t gedoe in de wachtruimte is heel knudde geregeld. Bovendien..voor de mensen die nog moeten..neem je eigen eten & drinken mee! Een blikje cola is gewoon f*cking 2 euro 40!! Leuk is wel dat iedereen met mekaar zit te praten enzo, en t is heel leuk om al die mensen te ontmoeten enzo die net zo zenuwachtig zijn als jij. Errug grappig..dr was een jongen en die vroeg aan mij 'Kun je een btje zingen?' dus ik zeg zo 'Nja..andere mensen zeggen van wel, en jij dan?' Zegt hij:'Ja zeker wel, zal ik t ff laten horen?!' Ging ie Inside my head zingen van Di-Rect..UMG..ik heb nog nooit iemand zo horen piepen :D Echt..hij was weg en ik heb echt over de vloer gelegen van t lachen :) Maar je moet alles een keer meegemaakt hebben heh?! ;) |
gaaaaaaaf:D leuke belevenis!!! jammer dat je niet door bent:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer maar helaas. :)
dr komt vast nog wel een kans om door te breken met je zangtalenten ofzo :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb fetteh lol gehad gisteren, trolleys op de roltrap zetten op schiphol enzo..:) En mijn week kan sowieso niet meer stuk, heb 2x in de krant gestaan en ben n keer op de radio geweest, dus ach :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.