![]() |
Meidenforum
Heeft het nog zin? 8) Queenie er vandaag af gehaald, -Spiderr- eraf, x-lizz-x eraf, ehm, Irene weg.. En de echte die-hards houden toch wel access 8):D Moet het nog doorgaan? Of zitten we zometeen met 3 meiden op een privé-forum? 8)
|
ik zit dr nog op...
|
zijn die eraf?
dat wist ik helemaal nie :? maar goed jah het heeft altijd zin al zijn het maar 3 mensen wat er in kunnen die drie kunnen wel ''privé'' dingen bespreken zo die niet persee het hele forum hoeft te weten!:) |
Ik ben er ook nog :)
|
queenie ervan? niet toch?
en let me guess bart,jij hebt op 3 gestemd? :p |
Ik ben een uniek meisje, ik zit er nog op, dus moet blijven!!
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, al teveel mensen weg wiens pass je had ?
|
Ik ben een uniek meisje, ik zit er nog op, dus moet blijven!!
|
Citaat:
|
leg mij nog eens uit wrom je d'r zo erg op moet :?
|
doek t hele forum maar op nu
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten 2 keer zoveel vrouwen op als er mannen op mannen zitten dus :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog maar net toegang gekregen tot het meidenforum, dus het moet blijven! :yes:
|
Citaat:
*is gewoon nieuwsgierig :rolleyes: * |
Citaat:
*edit* 48 :+ |
Citaat:
'k kom waarschijnlijk maar aan 20 of zo dat ik weet... |
Ik kan er al een tijd niet meer in tot mijn spijt. Zijn al die mensen eruit gegooit omdat ze hun pass doorgaven?
|
Citaat:
|
Mannen:
Youssef FunFair Kampie Phitje Theo tank HugoBoss TheGroovMaster chalyken Tyskie Banaan Jochemmm BWM SpiNe The6thgate MarkNMGN PFP Riddler Stapper RandyJC Stevie Chrizlybeer sk888er inVision bartje518 infamous Instructio4 KoelKast Ivo Plankje Ar-Tuur dext0r BlueWolf Nightwolf BirdOfPrey Dimas Meiden: Sgatje chica meiske Chesta dupke appelshampoo bloempjuh Jamiel Blossom Babysmurfie Karma-Killer bootje nevaeh1987 Bon bruggi xLesjuhx WC-eendje lieve colafles DarkAngel Chickel sweety_pauwtjuhh Wendovic Little Angel AmbyPur Miss_Sweetgirl Fallen_Engeltje monolo Jolie F_asd kreej-z bAnAnAqUeEn Karliene JOY biffyclyro eneri Atjeuh Clauw Femezz ChildOfTheNight Mliekje Elysium Saartje18 psychobunny 0Vera jennifer1203 Raspberry anoesjuh Sedes *edit* FBs vergeten Linnea LoeLoe |
Citaat:
|
Nou... WC-eendje zou je eig ook wel uit die lijst kunnen halen. Margo komt hier toch nooit meer...
|
:(
|
Citaat:
|
Bij de mannen zijn er ook die weinig tot practisch niet posten.
Trouwens ik lees meiden niet, stop eens met voor andere mensen te beslissen wat ze wel of niet doen. |
Citaat:
|
Ik heb geen toegang op het meidenforum :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ikke wel :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
En hij w8 nogsteeds |
Citaat:
(anderhalve maand....) |
laat je het me maar weten dan zet ik via loeloe een poll in meiden en dan gaan ze beslissen of je te vertrouwen bent :+
een foto voor erbij vergroot wel je kansen maar is niet noodzakelijk :+ |
Citaat:
Maar ik kan nie zo vaak meer komen, alleen maar op vrijdag avond, zaterdag en af en toe op zondag, omdat ik weer school heb :( |
Ik kan niet op mannen :[
Nja dan gooi ik die naaktfoto's van saar maar weg :9 |
Citaat:
|
Citaat:
Hmz en wie ben jij dan weer? ik kom hier laatste tijd veels te weinig :Y) |
Citaat:
Maar Hoi?¿?¿ :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch wil ik access tot mannen :kwaaist: |
Citaat:
Suc6 dan maar.... |
Citaat:
oh en jou er op laten is een zeer slecht idee :wave: |
Citaat:
en ik dacht van wel,ik had gehoord van queenie?maar buiten jij is dat alles hoor... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.